Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Dajs
Ja, det er jo lige før, at G20-serien snart berettiger til at få sit helt eget forum med alle de indlæg om serien;)

Jeg har lidt taget tilløb til at oprette denne post, for jeg kunne ikke helt vurdere, om den kunne skrives i en allerede eksisterende tråd (vil jo heller ikke hijacke andre tråde/forespørgsler fra andre brugere).

ANYWAYS! Hvordan er det med Canal Digital og G20; kan man på nogen måde undgå at have sin eksterne sat-box fra Canal Digital koblet til via HDMI; eller kan "parabol-kortet" sættes direkte i TV'et (sikkert noget jeg bare har drømt - så bær over med mig)?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Der var lidt tale om at G20 skulle have DVB-S tuner (den man bruger til parabol), men det er ikke med i modellen her i Danmark.

Skal man have en DVB-S tuner skal man op i V20 serien.

Derfor bliver du også nødt til at have din parabolboks ved siden af Tv'et - hvert fald hvis der er tale om G20. Derudover kræves der også et modul såfremt man skal have sit programkort ind i Tv med DVB-S tunere, og dette modul er endnu ikke klar.
Af Kaare Nielsen
Hej. Jeg ved ikke med G20, jeg har selv et G10 og har også Canal Digital, Jeg har talt med Canal Digital de siger at de vil komme med et CA-Modul som skulle passe, omkring starten af april så man kan blive fri for den boks fra dem samt en fjernbetjening mindre, og det er jo bare dejligt. jeg er skrevet op til en når den kommer.

Hilsen Kaare
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
G10 har da heller ikke DVB-S? Hvordan vil Canal Digital så sørge for, at et CA-modul løser problemet?
Af Kaare Nielsen
Hej igen. det er rigtigt, men jeg glemte at Canal digital har et sammenarbejde med vores antenneforening GVD, så vi modtager det jo nok på dvb-c. Beklager jeg ikke fik det med.

Hilsen Kaare