Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af FRB
Hvordan forholder I jer til 3D-tv? Er det for opreklameret?

Er det noget I vil gå op i, noget i vil lægge vægt på, hvis I skal købe nyt?

Jeg synes ikke at kunne spore den store begejstring herinde - ikke særligt mange taler om det. Er det fordi teknologien ikke er god nok eller?
Af Mlarsen
FRB skrev:Hvordan forholder I jer til 3D-tv? Er det for opreklameret?

Er det noget I vil gå op i, noget i vil lægge vægt på, hvis I skal købe nyt?

Jeg synes ikke at kunne spore den store begejstring herinde - ikke særligt mange taler om det. Er det fordi teknologien ikke er god nok eller?
I min verden er 3D ikke aktuel medmindre du sidder ved en +60" skærm. Så det bliver nok næppe nogensinde aktuelt for mig.

Dog synes jeg det er fantastisk at biograferne i stigende grad har fået øjnene op for det, da det skulle give en ny dimension til film som Avatar o.l.

... Personligt ville jeg gerne se Star Wars 1-6 i 3D :-)
Brugeravatar
Af radiomand
Når de nye 3D tv endnu ikke er kommet på marked, er der jo ikke mange der har set dem IRL, måske derfor den manglende begejstring.
Af Jeden
Jeg er fast besluttet på at købe et Panasonic VT20. Så selvom jeg ikke har set det endnu glæder jg mig som et lille barn
Af cybamerc
Jeg har set et par 3d-film i biografen (inkl. Avatar) og er ikke overvældet. Jeg tror dog, at tv (også mindre skærme) på nogle måder vil kunne levere en bedre oplevelse, bl.a. i kraft af et mere lysstærkt billede. Derudover mener jeg, at det primært er spil, der vil drage nytte af den nye teknologi. Jeg har svært ved at se mig selv have briller på, når jeg ser film eller alm. tv, men jeg kunne godt finde på det, når jeg spiller.

Når alt kommer til alt kan jeg dog ikke se 3d som andet end en gimmick, indtil at brillefri 3d bliver standard.