Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af moestrup
Hej med jer

Jeg har fået mulighed for at købe et brugt px80. Havde egentlig tænkt mig at købe et x10 fra ny, men er der egentligt den store forskel mellem x10'eren og px80 - det er 37" modellen vi snakker om ?

hilsen
Steffem
Af tommyaa
har du set recordere.dk har et fælleskøb igang med den nye 37x20 til 4399kr...?

Tommy
Af moestrup
Tak for tippet, Tommy, men jeg er blevet tilbudt en px80 til cirka det halve af det (brugt men med garanti) og da pengene er små er jeg tilbøjelig til at vælge px80 medmindre der virkelig er noget at hente i en x20. Jeg sidder cirka 3 meter fra skærmen, hvis det betyder noget. Og skal bruge tv'et til tv, wii, bluray (via ps3) og spil via ps3.
Af tommyaa
så køb du px80 det er ganske fint ihvertfald ikke kun halvt så godt men igen vi snakker et brugt mod et 2 generationer nyere fra nyt...

så meget sker der heller ikke på de små modeller alligevel
Brugeravatar
Af radiomand
Husk at PX80 ikke har MPEG4 og DVB-C tuner
Af moestrup
Nej, men jeg har i forvejen en separat boks. Er der ellers nogen betydelige forskelle?
Af Fing
Jeg mener ikke der billedmæssigt skete nogen revolution fra PX80 til X10. Det lader heller ikke til at være tilfældet fra X10 til X20.
Selvfølgeligt er der sket forbedringer i forhold til retention osv.

Kig efter pixelfejl osv. så har du dig et godt TV til billige penge må man sige.
Af pipper
Fing skrev:Jeg mener ikke der billedmæssigt skete nogen revolution fra PX80 til X10. Det lader heller ikke til at være tilfældet fra X10 til X20.
Selvfølgeligt er der sket forbedringer i forhold til retention osv.

Kig efter pixelfejl osv. så har du dig et godt TV til billige penge må man sige.
Ifg. mig kan du trykt købe PX80. Det er bedre en X10.
Af moestrup
Hej igen

Tak for svar.

Hvilket vægophæng vil I anbefale til modellen? Jeg skal måske have et ophæng, der kan vinkles en anelse, da sofaen ikke står helt foran tv'et

hilsen
Steffen