Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Legge ut et lite spørsmål her i håp om noen har tips.
Fikk CAM modul til mitt kabel nett. Det fungeret stor sett greit, men innimellom når jeg skifter kanal så får jeg beskjed om at kanalen er kryptert. Da må jeg bytte til en annen kanal og tilbake. Dermed fungerer det greit. Men dette blir litt irriterende i lengden.

Jeg ser at det er kommet ny Firmware til LE705E. Jeg tenkte at kanskje en firmare oppdatering fikser problemet, men er det samme firmare til 705S og 705E?

Håper på svar.
Eirik
Brugeravatar
Af kthomsen
Jeg er i kontakt med Sharp danmark, da vi er et par stykker der har problemer med at lægge DVB-C kanaler fra Yousee ordentligt ind i TVet.
Sharp teknikere fra Japan har været i DK for at tale med Stofa og Yousee og er nu igang med at lave en ny firmware til 705S og jeg får besked når den kommer ud. Det seneste jeg har hørt, er at Sharp Danmark regner med at få firmwaren til test denne uge.
Men hvis du ikke har yousee eller stofa, ved jeg ikke om det hjælper på dit problem, men man kan håbe.

Hold øje med dette link:
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... hp?t=14671
Jeg opdaterer så snart firmware er klar.
edyrli skrev:Jeg ser at det er kommet ny Firmware til LE705E. Jeg tenkte at kanskje en firmare oppdatering fikser problemet, men er det samme firmare til 705S og 705E?
Sharp Danmark har givet følgende svar i dag:
De bruger ikke samme firmware. E er til Europa, og S til Skandinavien, hvor der bla. er specielt software til modtagelse at bla. Boxer kanaler.

Der er pt. ingen opdateringer til S versionerne, men kig ind på hjemmesiden i nu og næ, for at holde dig opdateret.

Torben Busgaard
Sharp Danmark
Men siden du ikke anvender Boxer, så kan det da godt være at den nye E firmware kan afhjælpe dit problem.