Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af negev
Hej, Jeg vil høre vis det er nogen med denne TV? jeg vi købe den men ved ikke vis den kan spil divx via USB,

vis det kan ikke, ved nogen om TV som kan spil divx via usb (min 23" max 2500,) det må meget grene være model med DVD.

mange tak
Af dkscan
Aldi har et tv med indbygget DVD i denne uge til 1799,-. Det er godt nok kun 22", men til gengæld kan det optage på og lave timeshift via en USB-enhed.
Jeg har prøvet at afspille en enkelt XVID videofil fra en ekstern harddisk og det gik fint. De danske tegn i en SRT-undertekstfil kunne det dog ikke vise.
Af negev
Hej dkscan

tak for dit svar, 22" er lige underkant, og vis det har problem med det Dansk tegn, så det er ikke så godt.

Negev
Af dkscan
negev skrev:tak for dit svar, 22" er lige underkant, og vis det har problem med det Dansk tegn, så det er ikke så godt.
Problemet med underteksterne gælder kun for videofiler, der afspilles fra en USB-enhed og hvor underteksterne ligger som en separat SRT-fil.
Af negev
tak for dit svar DKscan,

er det ingen som vil spil divx via USB??

mange af tv i dag hae USB men, havilken kan spil divx???

tak

Negev
Af DanielFrank
Hejsa, jeg har lige købt det omtalte tv. Det er flot, men jeg har et problem. Når jeg spiller PS3 sker der underlige fejl. Billedet begynder at miste forbindelsen. Det flimrer engang i mellem og skærmen bliver grøn. Til sidst ender det med at billedet forsvinder og der står på skærmen at billedet ikke understøttes.

Har prøvet med 2 forskellige PS3'er og 2 HDMI kabler og det er IKKE dem der er skyld i fejlen. Kender nogen til dette?