Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg er kommet i tvivl, om jeg kan tilslutte den VAIO VGN-FW51JF, som jeg har bestilt til mit Fullrate telefonnet, hvor jeg får mit nuværende bredbånd fra. Jeg har endnu ikke besluttet mig til, hvilket mobilt bredbånd jeg vil have, og pc'en skal derfor kunne bruges som min stationære pc indtil videre.
Brugeravatar
Af Blomsterpigen
Grunden til mit spørgsmål er, at der ifølge specifikationerne på nettet ikke er et moden i pc'en. Kan det bygges ind eller er det både håbløst gammeldags og umuligt?
Af larshenriksen
Nu har jeg set spec på din pc'er igennem, og der er trådløs netkort indbygget. Så der skulle ik være nogle problemer mht netforbindelse til dig, hvis det er den Zyxel router (har en sort antenne stikkende lige op i vejret) som du bruger. Jeg har nemlig også fullrate, og har ingen problemer.
Brugeravatar
Af Blomsterpigen
Det er sådan en router, jeg har, og jeg kan få trådløs forbindelse, hvis jeg vil, har jeg fået oplyst af Fullrate, det skal blot tændes for. Jeg har ikke haft behov for det før og er lidt bange for det, fordi jeg blandt andet har en underbo, som har problemer med, at han selv og andre kan "hoppe" på hinandens computere. Derfor bruger jeg telefonstikket nu.
Af larshenriksen
Hvis du er bange for at andre skal misbruge din forbindelse, så kan du sagtens sikre den forbindele ved hjælp af kodeord som kun du kender. Så vidt jeg husker, så er der en god guide med din router´sm beskriver for dig hvordan du sikre dig med kodeord.
Brugeravatar
Af Blomsterpigen
Tak for informationen. Jeg har slet ikke kigget i vejledningen, så det finder jeg, og Fullrate har desuden god kundeservice. Her du også mobilt bredbånd der? Det er en jungle at finde rundt i alle de tilbud der findes, og jeg aner ikke, hvor jeg skal begynde.
Af larshenriksen
Jeg har ik mobilt bredbånd hos dem, da jeg ik har behovet for det. Men jeg ville da høre dem ad, hvordan og hvorledes det fungere hos dem. Og for letheden skyld, så der ikke er sindsyg mange steder hvor der skal betales regninger.. Samle det hele på eet sted, det er lettest synes jeg. Og hvis du er heldig, kan det måske give lidt rabat ved at du har samlet det hele der.