Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Tom-H
Hvad siger i til denne test?
http://fpn.dk/digitalt/tv_foto/article1996868.ece

Synes det er utroligt at samsung vandt over panasonic, dog står der også at panasonic er et knald godt allround tv.

Har aldrig været så vild med samsungs, de har grim fjernbetjening som ikke ligger godt i hånden, og så er deres manual og menu styring ikke særlig bruger venligt synes jeg. Plus man kan ikke lægge kanalerne i den rækkefølge man selv vil, dog kan der oprettes en favoritliste.

Og i testen skriver de bla: LE32B557 scorer godt på både billede, brugervenlighed og udstyrsniveau, men lyden er ikke specielt inspirerende.

Nu kan det selvfølgelig være en dyere og bedre model end den mine forældre har, men deres var ihvertfald ikke særlig bruger venlig. Og lyden skriver de også er tynd, så forstår ikke hvorfor den vinder.

Tror ikke engang de har lavet en kalibrering på dem, ved panasonics skriver de: Naturligt billede lige fra kassen.
Af Rodding
Nu koster den samsung også 1800 kr mere ind den panasonic.
Af Leviathan
Ud fra deltagerne i testen overrasker det mig ikke Samsung vinder. Det er det mærke af dem i testen med den bedste billedkvalitet i LCD gernen, efter min mening. I LCD segmentet er det Samsung og Sony, hvis vi tager B&O ud af billedet.
Af jacob586
Tom-H skrev: Synes det er utroligt at samsung vandt over panasonic,
Hvorfor er det så utroligt?? Har du selv set det Panasonic der bliver testet?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du forveksler vist L32S10 med P42S10 tror jeg. L-præfixet indikerer, at det er et LCD-TV og dem har Panasonic aldrig høstet nogen hæder for. Jeg synes ikke konklusionen er specialt alarmerende.