Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af clajac007
Hej,

Jeg er næsten på vej ud at købe det nye G20 fra Panasonic. Men det ville være rart at se en test inden - nogen der har set en?

Jeg mangler fjernsynet hurtigst pga tyveri - men jeg synes eller LG Infinia LE850N LED i 42’’ eller Samsung LED-TV 8000 (C8000) i 40’’ ser meget spændende ud - noget der kender en forventet dato for, hvornår de er i butikkerne og hvad de kommer til at koste.

Hvilket fjernsyn tror I, der bliver det bedste køb?

/claus
Af Kleen™
Det er umuligt at sige, hvilket der er det bedste uden anmeldelser og erfaringer at støtte sig til.

Men historikken gør at jeg, indtil det modsatte er bevist, holder mig laaaangt væk fra koreanerskærmene, dvs. Samsung og Goldstar (=> Lucky Goldstar => LG...)
Senest rettet af Kleen™ 25 feb 2010, 15:08, rettet i alt 1 gang.
Af telum
Sony NX'erne ser da også meget spændende ud i den kategori, men igen svært at vurdere når dei kke er kommet på gaden endnu.
Af Plesner
Jeg står i præcis samme dilemma som dig. Har altid gået meget op i billedkvalitet, men efter jeg er flyttet til kollegieværelse (17 m2), ville det være meget lækkert med en skærm som c8005. Da den må siges at være temmelig smal!

Især hvis deres konventering fra 2d til 3d bliver nogenlunde vellykket.

Tilgengæld er der vist ikke nogle blæsere på g20, hvilket må siges at være et kæmpe plus i mine ører..