Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

7500-Rico skrev:Nogen der kan sige hvilke af de nye sony tv'er der er tilsalg i de fysiske butikker, eller hvilke der meget snart kommer?

Tænker mest på EX500 og HX700?
Sikkert nok allerede i næste uge ;) Fona har allerede 40EX500 i deres tilbudsavis
Af Baskian
Bilka sælger 40 t EX 500 til 6799 i næste uge.
Af Rod1983
Var nede i fona (Roskilde) idag (20/2) og der var de ved at pakke EX500'eren ud. Så på mandag (hvis jeg har tid) skal man da lige ned og se den :p
Af 7500-Rico
Jeg overvejer virkelig at købe det snarest muligt. Prisen er jo ik dårlig? Men jeg kan STADIG ik finde ud af hvilket tv jeg skal vælge :S
Af Baskian
Jeg købte SONY 40" EX500 i går, og det er virkelig lækker kvalitet, hele vejen igennem ;). Kan klart anbefales.
Brugeravatar
Af michelskovbo
Vi har HX700 og EX500 i Sony Center Odense i Rosengårdcentret :)
Af 7500-Rico
Tror lige jeg vil tage ind til Fona eller Bilka og kigge på de nye tv'er :)
Af Baskian
#Mess:

Hvad er jeres priser?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det her er ikke en reklamesøjle, så priserne må du selv finde frem til. Vi vil gerne frabede os reklamer fra forhandlere, hvilket inkluderer prisskiltning.
Af Kozz
Baskian skrev:Jeg købte SONY 40" EX500 i går, og det er virkelig lækker kvalitet, hele vejen igennem ;). Kan klart anbefales.
Hvad bruger du af kilde? Kabel tv, dvd, hvad? Den gamle W modeller var ikke særlig gode (det er der vist ingen der er), til alm. tarvelig analog.

Men måske, er tuner delen blevet lidt bedre, i de nye modeller?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Baskian skrev:Jeg købte SONY 40" EX500 i går, og det er virkelig lækker kvalitet, hele vejen igennem ;). Kan klart anbefales.
Lad os høre lidt mere. Vi er spændte på de nye modeller ;)
Af KimP
Hej,

Jeg talte med Sony i Roskilde i fredags, og de fortalte de havde HX700 hængende.

Jeg glæder mig selv til at se det fysisk i aktion.

(som lige nu venter på det kommer til salg i div. webshops) ;)