16 feb 2010, 11:43
Jeg har fået lejlighed pr. 1. april og har længe haft kigget på Sonys 46W5500. Nu kan jeg så se, at det ligger på 8.000 kr. Mit spørgsmål er så, om man kan forvente, at tv'et forbliver på den pris, eller om det stiger igen? Har før set, at de (læs: andre tv) har været nede med 1.000 kr. og så er de steget til samme pris igen ugen efter.
Hvis nu man kan forvente, at prisen forbliver på de 8.000 kr., så vil jeg selvfølgelig vente, men det ville også være bittert at vente, hvis det lige pludselig stiger til 9.000 kr. igen. Det har ca. ligget på det prisniveau siden uge 5.
PS: Jeg ved godt, at I ikke er spåkoner, men det skader vel ikke at spørge.
Desuden har jeg overvejet et LG50PS8000 også, som ser ud til at holde samme pris uge efter uge, så det kunne være et alternativ til en evt. prisstigning på 46W5500.
Hvis nu man kan forvente, at prisen forbliver på de 8.000 kr., så vil jeg selvfølgelig vente, men det ville også være bittert at vente, hvis det lige pludselig stiger til 9.000 kr. igen. Det har ca. ligget på det prisniveau siden uge 5.
PS: Jeg ved godt, at I ikke er spåkoner, men det skader vel ikke at spørge.
Desuden har jeg overvejet et LG50PS8000 også, som ser ud til at holde samme pris uge efter uge, så det kunne være et alternativ til en evt. prisstigning på 46W5500.