Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Jeg har et problem, der er ved at drive mig til vanvid.

Jeg har købt et panasonic 42x10y. Jeg har Yousee mellempakken og finder uden problemer samtlige kanaler via DVB-C.

Problemet er at tv'et "glemmer kanalerne" når det har været slukket en halv time eller længere. Det er kun tv2 og tv3 der virker (hvis jeg husker rigtigt). Problemet kan løses ved at opdatere kanallisten, men det opstår igen når det slukkes.

Jeg har opdateret softwaren og slået "ny kanalmeddelse" fra, men det hjælper ikke.

Jeg får signalet via et IHC stik i væggen. Måske det har noget med dét at gøre?

Håber nogle af jer kloge hoveder har en løsning :)
Af John Nielsen
Hej

Panasonic er lidt spøjs.

Land=Sverige så virker EPG
Autodate=fra så kan det huske kanaler.

Tåbeligt for det er ellers et godt TV.
Af Merraldo
Hej John

Tak for hjælpen! :)

mvh
Kasper
Af maximum122
Hej.
jeg har samme problem med et
Panasonic TX-P42G10E
hvor mine kanaler også forsvinder når mit tv har været slukket.
mit gemmer bare 4 radio kanaler.
men syntes jeg har slået autodate fra...
og sat den til sverige.
Af kallemflat
Hejsa

Andre løsninger fra mine med brugere?

Jeg har altid siden mit køb for snart 16 måneder siden kørt med Danmark i land og Dansk i sprog. Har altid kunnet finde kanalerne, sortere dem osv osv osv.
(Lige bortset fra da de lagde det hele om ved Stofa)

Men den sidste måneds tid er problemet opstået at 2-4 kanaler bytter rundt hver gang det har været slukket i 30+min.

Som sagt først den seneste måneds tid og har ellers ALDRIG haft problemer med dette, trods Danmark og Dansk som mange angiver som problemet. Auto opdatering har heller ALDRIG givet problemer, så jeg søger andre løsninger? medmindre nogle kan fortælle om faktiske resultater ud fra de beskrevne løsninger?
Af Kimseboy
Jeg har samme problem som trådstarter.. Har haft det længe nu.. I hvilken menu finder man Autodate?

På forhånd tak