Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#90017
Jeg tænker, at vi kunne bruge en dedikeret tråd til Sonys 2010 Bravia fladskærme, ligesom der kører tråde for de andre producenters Tv. Her kan vi samle al relevant information og spørgsmål.

Her er det fulde overblik med priser over Sonys 2010 fladskærme: http://www.flatpanels.dk/artikel.php?su ... 1263547795

Og her er videoer og billeder af dem:
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1265791485
Af mga
#90393
Rasmus Larsen skrev:Jeg tænker, at vi kunne bruge en dedikeret tråd til Sonys 2010 Bravia fladskærme, ligesom der kører tråde for de andre producenters Tv. Her kan vi samle al relevant information og spørgsmål.
Jeg har forgæves googlet efter info om hvilke formater DLNA-funktionen understøtter i 2010-modellerne.

Er DLNA ligeså ringe som i 2009 eller er der forbedringer? Hvilke video-formater understøttes?

Michael
Af Kleen™
#90406
Desværre mangler der priser på den, for mig at se, i særklasse mest interessante newcomer: HX900...
Af Kleen™
#90409
Desværre mangler der priser på den, for mig at se, i særklasse mest interessante newcomer: HX900...
Brugeravatar
Af KristofferA
#90434
Kleen™ skrev:Desværre mangler der priser på den, for mig at se, i særklasse mest interessante newcomer: HX900...
Rygtet på avforums.com af én som har set skærmen er desværre 2.000 Pund. :((
Af Kleen™
#90435
HOLY CRAP!!!

Man kan så krydse fingre for at det i det mindste er for 52" udgaven...?
Af -jacob
#90457
Kr.20.000 eller mere for 46" HX900 med LED baggrundslys lyder bestemt ikke usandsynligt, bare tænk på X4500 da den kom frem, vejl pris på 46" var i omegnen af kr.38.000. Så man kan jo påstå at den er blevet "BILLIG"....
Det bliver spændende at se om kontrastglasset og BRAVIA ENGINE 3(pro?) gør så meget ekstra for billedet at der virkelig bliver en tydelig forbedring fra X4500.
Brugeravatar
Af michelskovbo
#90960
HX700 i 40" findes i Sony Center Odense nu.
Af lennon
#90964
-jacob skrev:Kr.20.000 eller mere for 46" HX900 med LED baggrundslys lyder bestemt ikke usandsynligt, bare tænk på X4500 da den kom frem, vejl pris på 46" var i omegnen af kr.38.000. Så man kan jo påstå at den er blevet "BILLIG"....
Det bliver spændende at se om kontrastglasset og BRAVIA ENGINE 3(pro?) gør så meget ekstra for billedet at der virkelig bliver en tydelig forbedring fra X4500.
Nu har Panasonic jo feks lige offentliggjort nogle overraskende lave priser. Set i det lys skal Sony i hvert fald noget frem i skoene mht billedkvalitet, hvis en prissætning på 20-25k for et 46" skal retfærdiggøres. Men eftersom X5500 aldrig kom ved vi jo meget lidt om hvad Sony reelt formår . . .

Intro tilbud på KLD-40NX700 til 11.999 gir lidt bange anelser om priserne på de "store" i topserien . . ?
Af kimschurmann
#90995
Jeg håber bare at de snart får styr på deres ujævne baggrundsbelysning for de laver efter min mening de bedste menusystemer og software til tv på markedet - det er langt nemmere at navigere i, hurtigere og mere stilrent end hvad jeg ellers har set. Derudover synes jeg at de nye 2010 modeller er virkelig flotte.

Men nu tror jeg faktisk at jeg bare venter på et OLED :-)
Af Hans
#92039
Hej alle

Har været på udkig efter en ny fladskærm i 46" og har i den forbindelse kigget på Sonys nye HX700.

Jeg er selvfølgelig interesseret i at købe den billigst muligt , men er der nogen der ved hvordan man kan være sikker på at det er en dansk model?

Har set flere som hedder KDL46HX700AEP. Ved i hvad det sidste "AEP" betyder. Kan ikke se noget om det på Sonys hjemmeside.

I sony butikkerne koster tvet 14.000,-. Er der nogen af jer som kender de billigste steder at handle?

Glæder mig til at høre fra aller jer eksperter
Af duelund
#92240
Hvornår kan man forvente at de lidt "større" Sony 2010 modeller kommer på markedet ?

På forsiden af www.sony.dk er der en 'countdown' til NX700 lancering. Den blev forleden forlænget med 7 dage.

På forsiden af www.sonycenter.dk er der en tilsvarende 'countdown', også for NX700, men den indikerer 11 dage længere... ?