Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af rhino (DK)
hej folkens

jeg har haft et Bv8-40 i snart 4mdr og har været meget tilfreds med tvet... men har den sidste uges tid oplevet lidt ting som irriterer mig....

tvet er a og til begyndt at støje lidt som en blæser/skratten fra skærmen som jeg ikke tidligere har oplevet.... og denne lyd er tydelig selv med rimelig volume på...

samtidig med kunne jeg idag ikke rigtigt tænde tvet det tændte først meget efter jeg havde trykket DTV som om kommandoen var forsinket.... når tvet er tændt og jeg så vil høre cd eller radio skal skærmen slukke for så at give anlægget besked om at tænde "øjet på tvet fungere som modtager for anlægget også"... men det sendte ikke besked videre og slukkede heller ikke skærmen.... Da jeg så ville ha kontakt med tvet igen ved at trykke DTV ville tvet ikke reagerer, heller ikke med DVD eller tv som funktioner.... først ved tryk på TEKST TV fik jeg kontrol igen ved at gå ind i tekst tv... hvis jeg så trykkede CD eller Radio mistede jeg kontrollen igen....

var forbi B&O forhandleren idag han sagde jeg skulle prøve at slukke for strømmen i 20sek.... og efterfølgende har der ikke været problemer med betjeningen af tv og anlægget.....

nu er det kun støjen som irriterer. har lige set film på DR HD med en volume på 60 med mine piber slået til og i mere stille sekvenser kunne man tydeligt høre tvet støje.... sidder ca 3.5m fra skærmen... er der nogle der har erfaringer med disse problemer jeg omtaler

Michael
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Er det ikke bare noget B&O kommer ud og fikser? Med i prisen på dette udstyr følger jo en anseelig kundeservice, som man må forvente at kunne drage nytte af som kunde. Med en pris på +30.000 kr. så ville jeg være ret krævende mht. reparation/udbedring af fejl eller mangler. Jeg ville bestemt ikke stille mig tilfreds med, at skulle søge efter ligesindede i et forum - klag din nød hos forhandleren, som i sidste ende vel må tage TV'et ind og give dig en "låner" imens.
Brugeravatar
Af rhino (DK)
det er også iorden....min forhandler har også bestilt teknikker til på tirsdag.... men nu er fejlen jo rettet og hele dagen idag har der ikke været støj problemer endnu.... men fejlen mellem anlægget og tvet er der ikke mere så er det jo ikke nemt at vise teknikkeren hvad der har været galt.... har dog optaget en film mens jeg kæmpede for at få det til at virke....