Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Zesus
overvejer at købe nyt tv(lgps8000)
der findes ca. 12+ forhandlere (www.edbpriser.dk)
jeg har handlet noget ved Getmore.dk. Det er meget forskellig hvilken service og reklamation man får hos Dem. Så mit spørgsmål lyder på:
1) hvor skal man købe sit tv?
2) har Getmore.dk parallelimportering af tv?
3) hvilke firma'er dækker pixelfejl?

må gerne sætte en liste op fra hvilke i vil vælge

firma'er som sælger lgps8000:
getmore.dk
buyvision.dk
redcoon
cinemagic
dustin home
de sidste er ikke tage med pga for høj pris
tak på forhånd
Af Rodding
Dustin home er klart, at foretrække nok det bedste net sted at handle i danmark.
Cinemagic skulle også være glimrende.
Redcoon og Getmore ville jeg absolut ikke handle ved.
Af dumb
Rodding skrev:men du kan jo bare skrive navnet på firmaet her også se andres vurderinger:
http://www.trustpilot.dk/
Netop Getmore er et glimrende eksempel på at man ikke kan stole alt for meget på trustpilot.

For det første er Getmore gået konkurs og er, ifølge skat, under mistænklige omstændigheder overtaget af et andet firma.

For det andet er der et hav af klager over Getmore's support, som sjovt nok ikke bliver afspejlet på trustpilot....Jeg har selv prøvet at oprette en support sag hos dem, da den leverede vare var ødelagt ved ankomst...jeg hørte aldrig så meget som et ord fra dem og googler man lidt, kan man finde rigtig rigtig mange historier som denne, ang. Getmore.

Ud over det, er de under mistanke for at svindle sig til de lave priser de har, noget med momsundragelse. Så alt i alt ikke et særlig anbefalelsesværdigt firma.
Af Rodding
dumb skrev:
Rodding skrev:men du kan jo bare skrive navnet på firmaet her også se andres vurderinger:
Netop Getmore er et glimrende eksempel på at man ikke kan stole alt for meget på trustpilot.

For det første er Getmore gået konkurs og er, ifølge skat, under mistænklige omstændigheder overtaget af et andet firma.

For det andet er der et hav af klager over Getmore's support, som sjovt nok ikke bliver afspejlet på trustpilot....Jeg har selv prøvet at oprette en support sag hos dem, da den leverede vare var ødelagt ved ankomst...jeg hørte aldrig så meget som et ord fra dem og googler man lidt, kan man finde rigtig rigtig mange historier som denne, ang. Getmore.

Ud over det, er de under mistanke for at svindle sig til de lave priser de har, noget med momsundragelse. Så alt i alt ikke et særlig anbefalelsesværdigt firma.
Ja, men getmore findes heller ikke mere de har jo skiftet ejer og delvist navn.
Af dumb
Rodding skrev:
dumb skrev:

Ja, men getmore findes heller ikke mere de har jo skiftet ejer og delvist navn.
Netop, men læs det første jeg skriver. Firma overdragelsen bliver også undersøgt af Skat.
Af Kapper Kuul
Har lige købt min (47sl8000) på justbuyit.dk og det kan jeg da kun anbefale...

De sælger også danske modeller og prisen er ikke meget højere, i mit tilfælde 300,-
Af Perfod
Getmore er gået fra Getmore A/S til getmore APS
Og det er fucking samme fusker firma hvordan i ender og drejer den..

Køb dit tv et sted du har tilled til og du skal ikke have tillied til trustpilot.
Jeg vil anbefale enten at handle Komplett.dk, Cinemagic eller Dustin Home....

der er mange andre gode forhandlere , men der er også nogle rådne ind i mellem...

PS: hvis Getmore har fået ny ejer som de påstår så fatter jeg ikke at jeg kan gå ind og se mine ordre 4 år tilbage , og de ikke ville dække mit tv på garantien , hvis det er nye ejer så må de jo have fået overdraget alle mine oplysninger fra det gamle firma ulovligt...
Og det er vel ikke nye ejer da det gamle getmore er gået konkurs , så det må jo nødvendigvis være et nyt firma
Af kskruger
Perfod skrev:Getmore er gået fra Getmore A/S til getmore APS
Og det er fucking samme fusker firma hvordan i ender og drejer den..

Køb dit tv et sted du har tilled til og du skal ikke have tillied til trustpilot.
Jeg vil anbefale enten at handle Komplett.dk, Cinemagic eller Dustin Home....

der er mange andre gode forhandlere , men der er også nogle rådne ind i mellem...

PS: hvis Getmore har fået ny ejer som de påstår så fatter jeg ikke at jeg kan gå ind og se mine ordre 4 år tilbage , og de ikke ville dække mit tv på garantien , hvis det er nye ejer så må de jo have fået overdraget alle mine oplysninger fra det gamle firma ulovligt...
Og det er vel ikke nye ejer da det gamle getmore er gået konkurs , så det må jo nødvendigvis være et nyt firma
Det kan ikke siges for tit, KØB ALDRIG HOS GETMORE, hvornår lære folk det, at de snyder og bedrager.
Af Nico4600
for det første syntes jeg du skal overveje lg sl8500 har det selv og det er altså lige en tand lækre end sl8000 som jeg dog kun har set i elgiganten.

derudover købte jeg mit på justbuyit.dk og overvejede osse mange forskællige butikker. men på justbuyit er du 100% sikker på det er et nordisk tv du for plus at deres hjemmeside er virkelig lækker. prøv at slå forbi dem ;)
Af sjqlund
Rodding skrev:Dustin home er klart, at foretrække nok det bedste net sted at handle i danmark.
Cinemagic skulle også være glimrende.
Redcoon og Getmore ville jeg absolut ikke handle ved.
Hvorfor ikke RedCoon?
Af Zesus
det er ps8000 ikke sl8000:)

okay men har ikke fået af vide om det er parallelimporteret ?
Af calletv
Det kan ikke siges for ofte:

Køb ALDRIG noget hos Getmore, det er fusk og svindel fra A til Z.