Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af rkc
Så er tiden kommet hvor det rigtige tv skal vælges og jeg går stadig kun efter billedkvalitet håber på god hjælp...............Eller var det bedre at trække vejret et øjeblik og se hvad der kommer og hvad pris og så vælge hvis de nye er for dyre,Det ville jo også være ærgeligt at købe nu og så der kun er en lille forskel til de nye.
Af BrianH
Er dit spørgsmål det der står i trådens emne? Eller vil du gerne vide om det bedre kan betale sig at vente på noget bedre?
Af rkc
Det som er emnet.Men gode råd kan man ikke få nok af,de nye bliver nok også dyre , og 850 til 10500kr hos jaman.dk er da billigt?
Af Beckham
Vær opmærksom på at Samsungen lider under støjproblemer. Du kan dog være heldig at få en model hvor problemet ikke er tilstede, men generelt er der en del som har rapporteret problemet.
Af Beckham
Hmm...blev lige lidt usikker på om det er 850 som lider under støjproblemer. Men det er der sikkert andre herinde som kan "opklare"..:-)
Af asigurds
B650/B655 har ingen støjproblemer.
Af lennon
Går ud fra at der menes Panasonic G10 ? - dette TV er meget jævnbyrdigt med Samsung 850. Panaen vinder lidt på gengivelse af sort og er lidt mere robust mht retention. Samsung850 vinder dog klart på features.Bemærk at 850 er den "Europæiske version", og altså en parralelimporteret variant af den "Nordiske" 855.

650/655 er mig bekendt en lidt decimeret udgave, - og derfor ikke helt på niveau med G10 og 850/855.
Af Leviathan
lennon skrev:Går ud fra at der menes Panasonic G10 ? - dette TV er meget jævnbyrdigt med Samsung 850. Panaen vinder lidt på gengivelse af sort og er lidt mere robust mht retention. Samsung850 vinder dog klart på features.Bemærk at 850 er den "Europæiske version", og altså en parralelimporteret variant af den "Nordiske" 855.

650/655 er mig bekendt en lidt decimeret udgave, - og derfor ikke helt på niveau med G10 og 850/855.
Jeg vil mere sige at Sasmung 650/655 er på niveau med Samsungs serie 8 modeller (dog uden støj!). Det eneste som er dårligere på Samsungs serie 6 plasma frem for serie 8 er, at serie 8 har et bedre filter. Dermed mener jeg også, at 650 ligger mellem Panasonics G10 og V10 i rå billedkvaltiet, dvs. bedre end G10 på rå billedkvalitet.