Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Spook
Jeg har set mig lidt lun på tv'et i topic... 1080p og media gateway til den pris? Det kan da næsten ikke gå galt, kan det?

Er der nogen af jer der har erfaringer med det? Og måske endda billeder? Her tænker jeg på billeder af "media gateway"'en i aktion, og skærmen med højttalere afmonteret - noget jeg tror vil klæde den RIGTIG godt.
Af Spook
Slet ingen der ved noget som helst om det her?

Tager til Kolding i den nærmeste fremtid for at se det live. Hvis det er halvt så godt som deres sælger lover, så tager jeg et med hjem.

1080P, og det tager gerne input i det format også. Til prisen er det jo faktisk "unbeatable"! Glæder mig til at se det!
Af redkimdk
Det er også det tv jeg har overvejet at købe af samme grunde, jeg kunne dog også godt tænke mig at se det live.

Hvilken sælger er det du har snakket med, og hvor:D?

Hvordan gik din tur? tog du et med hjem?
Af Verndroid
Jeg vil da være meget interesseret i at høre dit indtryk af dette tv. Opløsning og tilslutningsmuligheder må jo siges at være i top. Men responstiden på 12ms kunne godt give anledning til panderynker.

Glæder mig til at høre om din oplevelse af dette interessante TV.
Af Blaha
Da jeg går og overvejer det samme tv, vil jeg gerne vide hvor langt du er nået med det ? Har du fået det set osv ?
Af Dagenslys
Hej

Det er faktisk en god tråd om tvet, men jeg er ikke helt sikker på det er den samme model. De kører da ikke over PAL i australien vel?
Men bortset fra anologt og digitalt tv, er de identiske.