Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Juma
Halløj...Står overfor valget mellem disse 2 TV..Er meget i tvivl om jeg vil gi 3000 ekstra for G15...Får jeg en meget bedre billedkvalitet??Det er det der er det primære..(Ser meget sport)Håber på lidt hjælp :o
Er der evt nogle der ved hvad de nye modeller ca kommer til at koste??

1000 Tak for en kanon god debat side ;)
Af pipper
Juma skrev:Halløj...Står overfor valget mellem disse 2 TV..Er meget i tvivl om jeg vil gi 3000 ekstra for G15...Får jeg en meget bedre billedkvalitet??Det er det der er det primære..(Ser meget sport)Håber på lidt hjælp :o
Er der evt nogle der ved hvad de nye modeller ca kommer til at koste??

1000 Tak for en kanon god debat side ;)
Jeg har set S10 ved siden af et G15. Billedet på en G15
er mere roligt. Det på S10'eren stod og flimrede ifh. G15. Desuden var det meget mere tydeligt.
Brugeravatar
Af radiomand
G15 har mere sort, mere korrekt billed, bedre lyd, indbygget DVB-S tuner hvis du skal bruge dette.
Af Juma
Kan godt se ud fra spec. at det skulle være et bedre TV..
Det er bare om jeg kan se forskellen som alm. forbruger??
Af kronholm
Juma skrev:Kan godt se ud fra spec. at det skulle være et bedre TV..
Det er bare om jeg kan se forskellen som alm. forbruger??
Hvis du sidder 3-4 meter fra tv'et, så vil jeg påstå at det er begrænset.
Af musher
Jeg stod med samme valg. Brugte rigtigt lang tid i butikken til at sammenligne mellem X10Y, S10E og G15E. Alle 3 modeller gav et meget naturtro billede. S10E og G15E gav et lidt skarpere billede tæt på i HD kvalitet, men ellers var de meget ens.

Fra normal betragtningsafstand kunne jeg ikke se forskel på S10 og G15, så jeg valgte at spare og købe S10'eren. Det har jeg ikke fortrudt. Super detaljeret billede på de fleste SD signaler og selvfølgelig også i HD.

Ingen flimmer overhovedet og ingen støj. Det eneste jeg savner er måske at have muligheden for at kunne justere hvidbalancen, men har fundet de billedindstillinger, der passer mig bedst.
Af Rodding
musher skrev:Jeg stod med samme valg. Brugte rigtigt lang tid i butikken til at sammenligne mellem X10Y, S10E og G15E. Alle 3 modeller gav et meget naturtro billede. S10E og G15E gav et lidt skarpere billede tæt på i HD kvalitet, men ellers var de meget ens.

Fra normal betragtningsafstand kunne jeg ikke se forskel på S10 og G15, så jeg valgte at spare og købe S10'eren. Det har jeg ikke fortrudt. Super detaljeret billede på de fleste SD signaler og selvfølgelig også i HD.

Ingen flimmer overhovedet og ingen støj. Det eneste jeg savner er måske at have muligheden for at kunne justere hvidbalancen, men har fundet de billedindstillinger, der passer mig bedst.
Okay hvordan klarer den sig i spil?
Af Rodding
Arh den har slet ikke DVB-C hvor klamt, den gider jeg slet ikke kigge på så.
Af musher
Rodding skrev:Arh den har slet ikke DVB-C hvor klamt, den gider jeg slet ikke kigge på så.

Hvor har du læst det? Den har DVB-C og DVB-T mpeg2/4.

Spiller ikke på den, så det kan jeg ikke udtale mig om.
Af Perfod
Rodding skrev:Arh den har slet ikke DVB-C hvor klamt, den gider jeg slet ikke kigge på så.
Du er alt for hutig på aftrækkeren , læs dog lidt rundt omkring på nettet inden du bare fyre noget af , det lyder som om du ikke engang har gidet læse anmeldelserne af de 2 tv'er
bare det du siger den ikke har DVB-C tuner vise hvor lidt du interesserer dig om dit nye tv .
På Panasonics hjemmeside fremgår det jo klart er tydeligt at den har den ønskede tuner.
Af Rodding
Haha jamen okay, så undskylder jeg, men det stod bare på den hjemmeside jeg tjekkede ;D
Men har da bare hørt alle steder, at G10 er bedre ind S10?
Af kronholm
Rodding skrev:Haha jamen okay, så undskylder jeg, men det stod bare på den hjemmeside jeg tjekkede ;D
Men har da bare hørt alle steder, at G10 er bedre ind S10?
det er det også. med g10'eren får du så bare blæserstøj, som du slipper for med S10. Samtidig er det billigere.

Hvor gammel er du?
Af Rodding
Okay.
Hvorfor vil du dog vide det?