Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jakob astrup
Jeg har lagt mærke til at når jeg f.eks ser håndbold at der engang imellem, specielt når en spiller lige bevæger sig hurtigt, hakker billedet, men synes kun at det er engang imellem. Har lige set god aften danmark og der skete det igen når de lavede hurtige bevægelser. Er det indstillingen af fjernsynet. En fejl eller noget 3.?
Af jakob astrup
jakob astrup skrev:Jeg har lagt mærke til at når jeg f.eks ser håndbold at der engang imellem, specielt når en spiller lige bevæger sig hurtigt, hakker billedet, men synes kun at det er engang imellem. Har lige set god aften danmark og der skete det igen når de lavede hurtige bevægelser. Er det indstillingen af fjernsynet. En fejl eller noget 3.?
Bump....slet ingen der kan hjælpe??
Af ferrarimik
prøve at se om Intelligent Frame Creation er slået til
Af hdmi
jakob astrup skrev:Hvor finder jeg det i menuen?
Kig i manualen.
Af jakob astrup
Har jeg gjort. Jeg ser fjernsyn over fibernet og har en dekoder og ser alt fjernsyn over AV kanal. Jeg kan ikke få det menu punkt frem hvor der kan vælges IFC fra og til, men går jeg ind på tv kanaler, (altså på fjernsynet, hvor der kun er sne) kan jeg godt få det frem. Er det altid slået til på AV kanaler. Og kan man skifte der?