Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JvT
Hej Flatpanels.

Først og fremmest skal i have en tak for jeres store arbejde. Jeg nyder at læse jeres artikler og følger med i nyhedsstrømmen fra jeres site, via jeres RSS feeds.

I forbindelse med CES har jeg dog oplevet at 9 RSS feeds går igen og igen. Dvs. at de altid er "nye" og "forest" i forhold til andre nyheder. Jeg har lagt mærke til at de 9 RSS feeds ikke benævnes med hvornår de er lagt online, så måske er der sket en fejl ved formateringen af netop disse 9 feeds.

Det drejer sig om følgende feeds:
  • - CES 2010: HDMI 1.4 præsenteres på CES
    - Test af Asus Designo
    - CES 2010: LG offentliggør 3DTV planer
    - Lexicon lancerer BD-30 THX Blu-Ray afspiller
    - CES 2010: LG afslører 2,6 mm tynd fladskærm
    - Januar-udsalg på fladskærme?
    - Flatpanels bud på 2010 fladskærmene - Philips
    - LG præsenterer 23" W2363V
    - Flatpanels bud på 2010 fladskærmene - Sharp
Problemet er ikke større end at jeg scroller forbi de første 9 feeds og læser derfra, men det er lidt irriterende alligevel.

Fortsæt jeres gode arbejde på siden,

Carsten
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Tak for meldingen.

Der opstod lidt problemer med RSS feedet da vi gik ind i 2010. Jeg tror jeg har fået rettet alle problemerne nu og de emner du har angivet her i tråden bør og være på plads.

Hvordan ser feedt ud nu, hvis du opdaterer det? Hvis det stadig ser forkert ud, hvad sker der så hvis du sletter feedet helt og tilføjer det igen?
Af JvT
Feeds der er kommet efter de 9 nævnte har virket fint.
Jeg har prøvet et par ting nu, deriblandt at slette "abonnementet" og oprette det igen, men jeg får stadig de 9 "ulæste" feeds i Nyheds RSS... :((

Jeg ved ikke om det har nogen betydning, men jeg benytter RSS læseren indbygget i Opera Mini 4 browseren (browser til mobiltelefonen)
Af JvT
Jeg har installeret en beta version af Opera Mini 5. Den understøtter ikke 100% RSS feeds endnu, men jeg kunne godt abonnere på jeres feeds. Og så var der ikke de omtalte nyheder med. Men i Beta versionen kan jeg ikke umiddelbart åbne RSS læser funktionen.

Så jeg lever bare med at jeg skal scrolle 9 poster ned når jeg læser jeres "Nyheder" feeds og 1 post ned når jeg læser jeres "Test" feeds, indtil Opera Mini 5's RSS læser virker.
Af ulveman
Hej

Jeg sætter stor pris på Jeres hjemmeside og RSS feeds.
Er det muligt at I også kan sætte et tidpunkt (andet end 00:00) på Jeres RSS feeds? Jeg bruger Feedreader og har mange tech fora oppe på en gang. Her driller det at I altid sætter tidpunktet til 00:00.

Tom Ulveman Jensen