Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ErnstK
Hej med jer

Jeg har et Pioneer LX5090H som jeg gerne vil sælge.

Fjernsynet er fra Sep 2008 og er købt i fysisk butik - fjernsynet står uden pixelfejl, ridser og lign.
Har næsten ikke været brugt og er derfor hellere ikke kalibreret.

Fjernsynet befinder sig i 2300 Kbh S hvor det hænger på min væg - her kan det også opleves.

Vægbeslag følger naturligvis med

Pris idé 12.000
Af ottoolsen
Byder 8000.- afhentet ,Samme pris som for den
Lg 50 ps8000 ,som jeg overvejer med THX. :D
Af ErnstK
Det kan meget vel være at lg'en koster 8000kr men det får du altså ikke min Pioneer for - dog tak for budet
Af Peter W
Er der mpeg4-dvb-t tuner i?

Følger der højtalere med?

Hvis ja, kan du så oplyse mig bredden på det - vil ikke risikere at skulle bygge huset om.
Af Poulsen
Hvorfor vil du sælge?

Jeg spørger, fordi jeg lige har fået et anbefalet som et af de bedste køb jeg kan gøre.

Vh. Poulsen
Af christian p
Hej Ernst. Er muligvis int i dit Pioneer. har du et nr man kan kontakte dig på? og ja ville dejligt at vide om der var beslag og højtaler med. bor selv i kbh s så vil meget gerne komme og kigge på det.

MVH Christian
Af ErnstK
Der er beslag med men ikke højtalere.

Jeg sælger fordi jeg sjældent er hjemme og har tid - og ja det er i min mening det bedste tv du kan købe, jeg har stadig til dato ikke set et tv der giver en bedre billed oplevelse
Af Peter W
Nå, det er åbenbart for svært at svare på, om der er mpeg4-tuner i.

Jeg leder viderere efter et andet tv.
Af bantam
Der er MPEG4 i TV'et. Det virker med DVB-T.
Af ErnstK
Jep H modellen har mpeg 4 tuner - hvilket du også vil kunne se hvis du søgte lidt på nettet (det er trods alt en del penge man skal give for sådan et tv så går udfra man læser om det, så man ved hvad man køber)
Af Peter W
Og jeg er så naiv, at jeg går ud fra, at en seriøs sælger svarer på relevante spørgsmål.
Af kronholm
Peter W skrev:Og jeg er så naiv, at jeg går ud fra, at en seriøs sælger svarer på relevante spørgsmål.
Det kan ske for selv den bedste! Kan du ha en fortsat god søndag :)
Af Mikael-Nielsen
Kunne du være interesseret i at sælge det for 10.000kr?
Af slavepisker
ErnstK skrev:Hej med jer

Jeg har et Pioneer LX5090H som jeg gerne vil sælge.

Fjernsynet er fra Sep 2008 og er købt i fysisk butik - fjernsynet står uden pixelfejl, ridser og lign.
Har næsten ikke været brugt og er derfor hellere ikke kalibreret.

Fjernsynet befinder sig i 2300 Kbh S hvor det hænger på min væg - her kan det også opleves.

Vægbeslag følger naturligvis med

Pris idé 12.000
Hejsa, er det stadig til salg?

Mvh Thomas