Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af fastone
Har igår snakket med sony center herning og de har meddelt mig at kdl40w5500 er udgået og de ikke får flere... Lidt noget PIS når min ikke fungere som den skal og jeg vil have det byttet...

Hvad fanden skal man så købe... Der er jo et hop op til de næste...
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Z5500 er efterhånden faldet en del i pris, så hvis du skal rykke skridtet op, så er det denne modelserie du skal kigge på.

Du har ikke mulighed for at få pengene retur?
Af fastone
Jeg har idag byttet skærmen og fået pengene igen... Jeg kiggede på den nævnte z5500 men selv med en smule forhandling skulle jeg slippe 2000 mere for den... ( den er måske det vær, men vil hellere købe noget nyt igen om 5-7 år med god samvittighed :-)... Jeg har tilgengæld købt w5500 i bilka efterfølgende med levering tirsdag... Så må vi håbe jeg kan være mere heldig og få en uden ujævn lysdeling og guidemenu fejl..

Ekspedienten var ellers ved at spise mig af med at det ikke var en fejl at den ikke kunne kalde guiden op uden at den slukkede for lyd og billede, når man havde yousee, men det fik hurtigt en ende da han hørte at de gamle 32v4500 ikke gør det og at w5500 også godt kan vise dt korrekt hvis man lige trykker et par gange hurtigt på knappen...

Men træls er det da.. For synes faktisk skærmen har et super godt billede, men dog først efter en kalibrering...