Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af wrang
Hej alle!
Jeg har haft mit Samsung LE37B530 i snart 1 år, tror modellen hedder LE37B535 i Danmark, da mit fjernsyn er købt i fleggaard :)

Nu har jeg så det problem at det ser ud som om der er kommet et rødt filter ind over mine digitale kanaler på selve billedet, og det er som om baggrunden er skiftet fra sort til rød.

Billedet er blevet alt for rødt både på mine digitale kanaler samt min playstation3, analog kanalerne er dog urørte.

Jeg har prøvet og gendanne til fabriksindstillinger samt gendanne billedindstillingerne, men intet af det virker - tyder det på at det er min digitale tuner som den er gal med?

Og er der evt. nogle kloge hoveder derude der ved hvordan det kan ordnes?

-på forhånd tak :)
Af samsungdk
Hej

DU kan aflever den til Fleggaard, så de kan reppe den. Det ser ud til at mainboardet skal skiftes.

SamsungDK
Af esbenk
Samsungdk er du privat bruger med tilknytning til samsung.
Eller er det en bruger som samsung support har oprettet??

For jeg har nemlig også nogle problemet med mit samsung tv, af modellen UE46B7070, faktisk begyndet billedet at blive dårligere og dårligere, så jeg kunne godt tænke mig at vide hvilke muligheder man har for at få det lavet eller ombyttet? det er fra november så er jo lidt hurtigt man allerede skal, tænke over om man købte forkert :(

Håber du kan hjælpe, de konkrete problemer er at, det er opstået lyse pletter rundt på skærmen når men viser et sort billedet.
Desuden er det utrolig meget snusk omkring ting/person der bevæger sig / baggrunden bevæger sig.

VH Esben
Af samsungdk
esbenk skrev:Samsungdk er du privat bruger med tilknytning til samsung.
Eller er det en bruger som samsung support har oprettet??

For jeg har nemlig også nogle problemet med mit samsung tv, af modellen UE46B7070, faktisk begyndet billedet at blive dårligere og dårligere, så jeg kunne godt tænke mig at vide hvilke muligheder man har for at få det lavet eller ombyttet? det er fra november så er jo lidt hurtigt man allerede skal, tænke over om man købte forkert :(

Håber du kan hjælpe, de konkrete problemer er at, det er opstået lyse pletter rundt på skærmen når men viser et sort billedet.
Desuden er det utrolig meget snusk omkring ting/person der bevæger sig / baggrunden bevæger sig.

VH Esben
Hej Esben

Se venligs din mail.

SamsungDK