Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej...

Jeg har lige erhvervet mig ovennævnte model... Jeg har ydermere fået det byttet en gang pga. bleeding i alle 4 hjørne, ikke meget men rimelig tydeligt når man sidder i mørke og ser nogle mørke scener eller skifter kanal...
MEN MEN MEN, den nye lider også under det og så spørger jeg bare om jeg skal få den byttet også... Tænker bare om det er noget der bare er på den model, eller kan jeg forvente at jeg kan få en helt uden..?

En anden ting jeg undre mig over og som jeg vil hører om nogen kender til, er Guide funktionen... Mine forældre har kdl32v4500 og når man trykker på guideknappen kommer guiden rigtig nok frem og programmet kører videre under guiden, men på min skærm forsvinder programmet SOMREGEL nedenunder... Jeg kan dog tiltider overhale tvet ved at trykke flere gange efter hinanden på GUIDE og så viser den minsandten programmet nedenunder...

SKAL DEN DET????

Håber nogen har et par svar...
Af Hejhenrik
Jeg har også netop købt en w5500 hvor der var udtalt backlight bleeding i 3 hjørner. den fik jeg byttet og den nye har ikke noget problem. jeg mener du skal holde fast ved at det er en fejl, og du derfor skal bytte det.
guiden på min fungerer uden problemer.