Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Emilos
Hey alle sammen...

Jeg står og skal til at bestille et Panasonic 42X10y, men jeg har ikke rigtig nogen erfaring med nogen netbutikker. Derfor ville det være rart at høre nogle af jeres erfaringer med de forskellige netbutikker.

Grunden til at mit umiddelbare valg står imellem Komplett og Cinemagic, er udelukkende prisen. Hvis der er andre netbutikker i kan anbefale, er i også meget velkomne til det.

Komplett bliver i alt en smule dyrere, grunden fragtprisen på omkring 250, men det er dog kun en hund ca.

De ting jeg lægger vægt på:

- god service og garanti
- nogenlunde hurtig levering, stå oprejst
- reklamationsret og forsikring
- at varen er 100% som beskrevet. At det fx. ER en Y-model, og ikke E.

Alle svar bliver taget imod med kyshånd!
Af LunD^
Jeg købte mit X10Y hos Cinemagic.dk og alt er som det skulle være. Komplett har jeg ingen erfaringer med.
Af Perfod
hos komplet kan du ikke få det leveret til døren du skal selv afhente det...

Jeg har handlet 50'' hos komplet uden problemer samt en masse andre ting ..

Men har du langt til komplett eller et af deres afhentningssteder kan det jo være lidt besværligt at køre 20-30 km for at hente et tv...

Jeg bestilte et 50" i fredags og har lige hentet det idag, de levere fra dag til dag hver gang ,, jeg har ikke oplevet andet ...

Cinemagic kender jeg ikke

ellers læs anmeldelserne af begge firmaer inde på Pricerunner
Af dumb
Har kun gode erfaringer med Komplett ikke mindst deres reklamationsservice, som jeg finder uovertruffen. Handler der altid.
Af Emilos
Har jeg ret i, at de eneste steder man kan afhente varer, er i Hvidovre og København? Da jeg bor i Århus, er det meget besværligt at skulle køre så langt. Kan man ikke på nogen muligvis få det leveret til døren fra Komplett?