Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af TripleD
Hej Flatpanels,

Nu har jeg læst en del herinde for at blive klogere på diverse ting vedr. de forskellige paneler , typer osv. Og det har været rigtig godt læsestof med jeres artikler osv.

Men jeg tænkte på om det var en god idé med en anden panelsøgning?

Jeg tænkte på hvor man evt. ku taste ind hvor mange Hdmi indgange der sku være, hvilken opløsning man ville ha, full hd, hvilke tuner der skal være, osv.

Og så fik man de forskellige panel'er frem som i har testet der matcher ens søgning.

Det ku da være rigtig nice vil jeg mene, hvad siger I?

Ellers tak for et godt arbejde, og en lækker side.

Mvh

TripleD
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg tror du misforstår hvad vores panelsøgning gør. Når vi snakker om "paneler" så er det ikke "skærme/TV". Det er en enkeltdel i selve skærmen, som hedder et panel. Vores database fortæller dig hvilken type panel, der er tale om - dvs. om det er VA, IPS eller TN. Denne database er mest velegnet til at søge på PC-monitors, da disse har ret stor variation mellem paneler, og visse skærme både produceres med ringe og gode paneler.

Man kunne vel godt søge i vores tests for at finde en model, der har alt det man søger, men vi har ikke specielt mange TV, der ryger hen over bænken ift. hvor mange nye TV der kommer og hvor hurtigt de skiftes ud. Du vil nok nemt kunne åbne en anmeldelse og se om TV'et er noget for dig. I vores liste over anbefalinger har vi sorteret de TV vi selv anbefaler fra, så det eneste du skal gøre, er at klikke på linket til testen.