Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Alle

Ikke for at køre i den evige svale ang. LCD vs. Plasma, men står lige og mangler et bud på et tv indenfor budgetrammen 12.000 +/- 3.000. Jeg er klar over at der er fordele og ulemper ved LCD som ved Plasma, men set i forhold til mit behov, kunne jeg forestille mig at der var et par stykker herinde der havde et bud på et tv der ville falde i min smag. Jeg er totalt vild med Sport. Især fodbold, ser jeg meget af, men ligeledes ser jeg også en god film engang i mellem, hvis der er noget i kassen jeg lige bliver grebet af. Derudover har jeg en PS3, som jeg både ser film på, men ikke mindst spiller en masse på.

Jeg håber der er nogen herinde der vil give et bud på et tv der vil kunne opfylde disse behov. Lige en sidste ting så skal det helst være 40-46 tommer.

På forhånd tak for svaret.
Af sharders
Skal du ikke bare have en LG SL8000/8500?

Se testen her på sitet. Specielt afsnittet vedr. fodboldelskere bør interessere dig. ;)
Af Piratpite
Jow det kunne i hvert fald være en rigtig god mulighed og det er endda ikke specielt dyrt. Hvad med LED tv. Er det noget der spænder overens med mine behov.?? Jeg har desuden været inde og læse nyhederne angående Sony og Samsungs nye modeller i 2010. Nogen af jer der mener, man skulle vente indtil de bliver lanceret? Samsungs nye 9000 serie ser rimelig hæftig ud.
Af sharders
Jeg ville nok ikke vælge LED, da jeg synes teknologien endnu er for dyr. Du skal op i Samsungs 8000 serie før du får virkelig skrallerbang.

Mht. 2010 modeller står det dig altid frit for at vente til marts/april før du køber. Bare husk, at priserne falder 30%-50% over et år, og du derfor får rigtig meget for pengene, hvis du benytter januar måned til at købe sidste års model.
Af lennon
Til almen TV,film og sport får du uden tvivl den bedste billedkvalitet ved at vælge et plasma tv i nævnte prisklasse.