Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej med jer !

kunne godt bruge lidt hjælp til denne !

er der foruden DLNA og design (tykkelsen) forskel på ovenstående skærme. Umiddelbart er der ca. 5000,- til forskel på Dustin.se og Rasmus anbefaler B850

Såfremt jeg ikke skal bruge DLNA og er ligeglad med tykkelsen, er det så det samme fjernsyn ? O-O
Af Geronimo
Tak Qato,

var ikke klar over at de på samsung kalder det 855 og 555... f... jeg syntes det er forvirrende med alle de model numre samsung kører med, men det er formentlig også hensigten !

Jeg tror jeg springer på en G10 - 46" - fandt en til godt 8600,- leveret i dk. - kan dette gøres billigere nu ? - skal man evt. vente med at handle ?
Et godt råd kunne bruges !

På forhånd tak O_O
Af lennon
Modellerne 850/855 er ens - 855 er bare dedikeret til Skandinavien med en helt speciel garanti . Det er et fremragende TV, men har som bekendt store problemer med noget elektrisk støj . Alene af den grund ville jeg vælge Panasonic, som måske også er marginalt bedre på billedkvalitet . Til gengæld halter Pana lidt på features. Køb nu, - hvis du har behovet nu. De nye modeller kommer først i marts/april og vil være dyrere.Og de gamle modeller er ved at være udsolgt, - og falder sikkert ikke mere i pris . .