Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej. Har købt et TX-P37X10Y, som jeg er meget tilfreds med.
Men når jeg connecter min pc med tvet med et vga stik, så sker der ikke noget. Jeg har naturligvis trykket på av knappen, og sat den over på "pc", men intet sker. Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre??
Mvh Thusgaard
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Prøv at tilslut VGA stikket til dit Panasonic. Sluk derefter computeren, men lad Tv'et stå tændt på PC inputtet. Tænd nu PC'en igen og lad den starte op med Tv'et tilsluttet. På den måde snakker de to enheder sammen og "aftaler" den korrekte opløsning.
Af Thusgaard
Hej og tak for svaret.
Nu virker det, dog kun i opstarten af min pc. Men så når min pc er ved at været startet helt op, så bliver min panasonic skærm helt sort, og det er kun på min pc man kan se noget. Hvad kan være årsagen til det??
Mvh Thusgaard
Af cezam
Hvis du har både computerskærm og tv sat til computeren, så skal du sætte skærmkortet til Dual mode
Af Thusgaard
Super - nu virker det :)
Tak for hjælpen.
Af ramfred
Hey :) , lidt samme problem jeres input løser bare ikke mit :(

jeg har et panasonic G10 og jeg vil koble min computer til via et VGA kabel, men kan ikke få det til at virke. tv'et står på indstillingen PC og skærmkortet er sat til dual :S any ideas? :)
Af LHS
Hejsa, har du prøvet at det kun er dit tv der er koblet på pc...og før du gør det, så sæt opløsning på grafikkortet til 1280x720..
Af ramfred
det forstår jeg ikke helt LHS :) , det er en bærbar computer jeg har :). men jeg har prøvet 1280x720 og det virker ikke :(