Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej
Håber at I kan hjælpe mig med at afklare, hvorvidt der er en afgørende forskel på de to LED-modeller fra Samsung:

Samsung UE32B6000
Samsung UE32B6050

Fik at vide af Samsung, at førstnævnte var en ikke-nordisk model, mens den anden var nordisk. Forskel i specifikationer kunne vedkommende dog ikke oplyse mig om. Har researchet mig frem til, at de begge har DVB-T/C tuner og MPEG4, så kan den ikke-nordiske model ikke også bruges i DK?
Den mest væsentlige forskel er for mig at se prisen, så vil gerne vide, om den ikke-nordiske version kan fungere lige så godt i DK? :)

Mvh
Simon
Af jacob586
Den ikke-nordiske B6000 virker fint i DK. Eneste forskel er den service som Samsung i Danmark yder, den er ikke den samme for parallel-importerede. Men du har selvfølgelig 2 års reklamationsret. Deres Prestige Service, som i princippet betyder dag-til-dag service på stedet gælder dog kun for 40'' og opefter, så ved reelt ikke havd forskellen er for dette TV - sikkert ikke det store. Du kan jo evt spørge Samsung selv. Men der er ingen forskel på de to TV rent teknisk.
Af SimLar
OK, tusind tak for svaret! Lige hvad jeg (i lang tid) har ledt efter :)