Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej,

jeg er på udkig efter en 37" skærm til mit værelse. Jeg skal primært bruge den til at spille PS3 og se Blu-ray film, og så selvfølgelig se lidt fjernsyn.
Den skal aller højest koste 7000.

Lyden er ikke vigtig!

Jeg kan forstå på andre tråde at pana x10y er fundet for de penge, men hvorfor er den så god?!

Har også luret lidt på sony 37kdlw5500,

og samsung UE37B6000.

Nogen der har erfaring omkring disse skærme??
Af Junkwavepete
Ville passe på med at købe f.eks. UE37B6000 og gennerelt skærme på nette, det model nr. er paralelimport, og har en super skidt garanti hvis der skulle være noget i vejen med produktet... :(

Har du ikke plads til 40" ?

For så er et samsung LE40B655 sku en lækker skærm ;) Ret intenst sort niveau...
Af HamDenLange
Tjoh, har da plads til en 40". Den du nævner er bare lige en tand for dyr :)
Af HamDenLange
Tak for listen yakken..

Jeg bed mærke i at sony's kdl40w5500 var på både skærme til spillekonsolen og til stuen/værelset. Den passer også fint i både størrelse og pris.

Minussiderne der bliver fremhævet ved denne skærm er; Rødligt skær i farver, let inhomogen baggrundsbelysning. Hvor meget betyder dette for skærmen, og er det ting man ligger mærke til når man for eksempel ser en film/spiller en kamp i fifa?
Af Dk11706
Ang. den inhomogene baggrundsbelysning så er det ifølge den Sony forhandler hvor jeg købte mit ikke et stort problem mere, der var en del problemer i starten men de skulle være løst, mit har heller ikke noget som du ikke kan finde på enhver anden LCD skærm. Ellers så skal de jo bare bytte det 8)

Det rødlige skær kan du sikkert justere dig ud af, hvis du overhoved finder det et problem og din skærm har problemet.

Om den er god til spil ved jeg ikke, men det står pissegodt til alt muligt andet, og hvis man kan leve med det lidt konservative design så er det klart den bedste skærm i mellemklassen for tiden uanset pris. Det er så min personlige mening (B