Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg har endnu ikke fået en melding, men de nye Panasonic Tv kommer jo formentlig i marts/april. V10 er godt nok en af de dyrere serie, som er lanceret lidt senere, så om det betyder, at Panasonic ændrer lidt på deres produktportefølje ved jeg ikke.

Det bliver hvert fald interessante at se de nye Tv fra Panasonic. De bliver præsenteret i starten af januar på CES i Las Vegas.
Af Qato
Bedste bud er fordi de vil have solgt ud af deres lager på high-end skærme.

Jeg har hørt at de historisk ikke kan sælge deres high-end skærme så snart de har præsenteret næste års model.

Det er selvfølgelig frustrerende for alle os, der gerne ville have fingre i et.
Peter W skrev:Er der nogen, der ved hvorfor produktionen af Panasonic V10 er stoppet?

Er der forskel på billedkvaliteten af G15 og G10?
Så vidt jeg ved er der ikke noget officielt om at produktionen ER stoppet. Det jeg har læst mig til er at resten af produktionen indtil marts vidst allerede solgt til forretningerne, så dem der ikke har bestilt i forvejen får ikke flere.

Og man ka stadig få 42 58 og 64 tommer hos panasonic center http://www.panasoniccenter.dk/produkter/tv/plasma_tv/

Mhs til G10/G15 er den eneste forskel jeg har fået oplyst at G15 har samme netværkstilslutninger som V10, men panelet der sidder deri er det samme.