Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af wium
Hej.

Mine svigerforældre skal ud og købe nyt tv til stuen og jeg vil selvfølgelig gerne hjælpe dem :) og for at jeg kan hjælpe dem håber jeg at I kan hjælpe mig :)

Først og fremmest SKAL det være et Philips tv eftersom svigerfar alle dage har købt Philips tv og alle dage vil købe Philips. Jeg har nævnt at der eksisterer andre gode alternativer, men det skal være Philips.

Dertil har de kun plads til 32 tommer og ser meget kabel tv. Formoder at de kommer til at modtage dette digitalt. Priserlejet ligger mellem 5000-7000 kr.

Jeg har brug for hjælp da jeg ikke kender til særlig mange Philips tv da jeg mere er på pana eller samsung vognen. Jeg håber derfor at I kan hjælpe mig og derigennem mine flinke svigerforældre :)
Af wium
Ok. Tak for hurtigt svar.

Så er jeg da sporet lidt mere ind på hvilke serie jeg skal gå efter. Er der nogen som kan anbefale et konkret tv indenfor den serie?
Af dimzen
Den Rasmus har linket til :)
Af wium
Ja kunne godt se at jeg havde skrevet lidt for hurtigt :)
Linket gik nemlig ikke direkte ind på pfl8404
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jo, det gør det nu, men du skal kopiere det selv da Wupti benytter paranteser i deres links, hvilket vores forumkode ikke kan finde ud af at medtage når man laver et link.