Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af thomsenkbh
Jeg har med stor fornøjelse og udbyttet læst en hel del her på flatpanels da jeg står og skal købe en fladskærm. Jeg har også kigget på købsanbefalingerne da jeg egentlig ikke tror at jeg selv vil kunne levere en ordentlig bedømmelse ude i butikken.

Mit spørgsmål er: hvor aktuelle er anbefalingerne? Gælder de alle stadig? Jeg kan fx se et ret billigt 42" LG plasma, LG 42PQ3000, et stykke nede på listen http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1169844738

Er det stadig et godt køb til prisen? Eller er der i mellemtiden kommet noget bedre til samme (lave) pris? Måske et dårligt valgt eksempel for prisen er så lav at det vel knap lader sig gøre at købe noget andet til den pris. Men altså kort og godt: kan jeg stadig stole på at jeg ikke går galt i byen hvis jeg køber noget fra den liste?
mvh Thomsen
Af thomsenkbh
tak for fiffet, Panasonic virker bestemt til at være med helt fremme i prisklassen under 5.000
Af Ponduus
Der står faktisk på listen: "Denne artikel opdateres løbende. Sidste revision: 27. november 2009."
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Listen opdateres konstant. Det er et af koncepterne i den; netop det forhold, at den altid skal repræsentere markedet.

Bemærk i øvrigt, at skærmene ikke er listet i prioriteret rækkefølge.
Af thomsenkbh
Tak for svaret, så vil jeg bestemt læne mig op ad listen