Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej vores Samsung tv, og den ny anskaffede PS3 slim, køre slet slet ikke sammen, når PS3'en er tændt kan jeg ikke se DR's kanaler, den siger "intet signal eller svagt signal"

Jeg kan godt se TV2 men ikke danmarks radios kanaler, hvad er grunden til dette?? for det er da vildt irriterende, at man så ikke kan have den til at downloade i mens man ser tv.

Nogle der har en løsning!? eller har oplevet det samme?
Af esbenk
Hej er der slet ikke andre end mig der oplever problemer??

Tror i der kan være noget galt med enden mit tv eller min PS3?
Af Cutter
Har du Tv og Bredbånd hos fx. Yousee? Jeg tænkte på om det måske har noget at gøre med hvor mange Mbit de sender ud til dig, og at de måske "stjæler" fra hinanden, så du ikke kan se de tv-kanaler der "fylder" meget, imens du downloader,,, Men jeg ved det ikke, det er bare et gæt O-O
Af esbenk
Jeg har både TV og bredbånd fra yousee, men det er ikke over samme abb. så skulle ikke havde indflydelse på hinanden. desuden skal min PS3 også blot være tændt før tv'et forsvinder og kun tv2 er tilbage.
Af Cutter
Prøv at se om der sker det samme på en anden skærm,,,Hvis ik', så er det nok dit Tv den er gal med.
Af Makaus
Du er desværre ikke den eneste, jeg har samme problem.

Jeg kan ikke se Dr1,Dr2,TV2 og 6'eren(underligt nok?)
Hvis min PS3 er tændt og sidder i HDMI 1, men hvis jeg rykker stikket til HDMI 2, så virker alt som det skal.

Edit: jeg har model Samsung LE32A465