Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MVP_
Har i min søgen efter et nyt tv også læst:
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... hp?t=13214

Det er invaliderende for emnerne, når størstedelen af indlæggende ikke har noget at gøre med det produkt, der er testet.
Jeg synes godt, at I kan være lidt mere radikale i jeres måde at slette uønskede indlæg på, så læsevenligheden af emnerne bevares.
Har man først via PB fået besked på at rette ind, og det ikke hjælper, så skal der "ikke være nogen kære mor" ......

Ellers nogen gode tests I laver, og et godt forum for os tv-søgende! :)

Uden dette site, så havde jeg sikkert allerede købt billigt tv i Bilka, som jeg gjorde det sidst for 4 år siden, hvor jeg købte en Daewoo fladskærm. Har fortrudt købet nu i ca. 4 år. :D
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det er lidt af et minefelt. Vi vil jo gerne beholde en saglig debat, hvor alle er velkomne, og man ikke er bange for at skrive i trådene, men omvendt så er visse emner kørt lige voldsomt meget af sporet. Vi har modereret tråden en lille smule efter henstilling via PB, men der er kun tale om et par upassende indlæg, der er fjernet da vandene gik højest. Vi ønsker jo heller ikke at køre decideret cencur på trådene.

Hvis man føler, at ens egen tråd fyldes med unødig støj, så er man altid velkommen til at kontakte os, så der kan blive ryddet op. Ligeledes så er man naturligvis også velkommen til at kontakte os, hvis andres tråde synes at tage en forkert drejning.
Af MVP_
Ja det er naturligvis en balancegang, og lige det ene emne var vist også en slem af slagsen.
Det positive ved emnet var, at jeg lærte en del om, hvad billedkvalitet i grunden er for en størrelse. :)