Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Til de penge ville jeg tage Panasonic X10Y i 42" versionen. Det vil levere et bedre billede end de to nævnte. Vi har testet skærmen her på siden.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det er ligegyldigt med fuld HD. TV'et er så lille at du skal sidde under 2 m fra skærmen for overhovedet at have en teoretisk chance for at få noget ud af det. Derudover er det et krav, at du ser fuld HD kilder, dvs. BluRay for overhovedet at kunne vise en fuld HD opløsning - DR HD kører eksempelvis kun i 720p.
Af Bodh
Jeg ved, at tråden her er lidt gammel, men hvis andre leder efter inspiration til en personlig julegave, vil jeg virkelig anbefale at tage et kig på personlig julegave. Jeg købte en personlig gave derfra sidste år, og min mor blev så glad! Det er nemt at designe sin egen gave, og der er masser af forskellige produkter at vælge imellem. Hjemmesiden hedder MyDesignList, og kvaliteten var virkelig god – så hvis du eller andre mangler en mere personlig gave end et tv, kan jeg klart anbefale dem.
Senest rettet af Bodh 31 jul 2025, 16:06, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det er da helt off topic, både hvad denne gamle tråd angår og generelt. Kan da ikke se nogen relevans til forummet.