10 nov 2009, 16:02
På mit X10 har jeg oprettet en favoritliste, jeg kongede lidt rundt i det i starten så jeg fik faktisk oprettet hele 4 favoritlister inden jeg ramte plet, så jeg bruger nu fast Favorit4 og har slettet de mislykkede Favorit1, 2, og 3 igen. Jeg tror ideen er, at hvis man er flere brugere af TV'et så kan man vælge hver sin favoritliste og få kanalerne lagt som man selv ønsker det, uanset at sønnike og konen synes det er smartere med en anden sortering.
Anyway, jeg markerede de kanaler jeg ville se fra den store, komplette liste med kanaler, pay kanaler og radio og skovlede de ønskede over i min Favorit4 liste. Herefter sorterede jeg rundt i Favorit4 listen indtil tingene lå på de kanalpladser jeg ønskede.
Fordelen ved at gøre det på den måde er, at hvis der kommer nye kanaler eller af anden årsag er brug for at lave en komplet kanalsøgning så er det bare at fyre den afsted, Favoritlisten er stadig som du ønsker den.
Du kan skifte mellem de forskellige sorteringsmuligheder ved at trykke på den blå knap mens du har Info boksen fremme. Altså Info mens du ser tv og så blå, blå, blå, blå indtil du er fremme ved din personlige favoritliste. Herefter behøver du ikke bekymre dig mere om det, mit tv står fast på Favorit4 og hvis der en dag kommer et eller andet helt fantastisk fra ZDF jeg bare MÅ se, så kan jeg med den blå knap skifte til den komplette liste og lede efter ZDF. Bagefter skifter jeg tilbage til Favorit4 og har kanalerne liggende som jeg foretrækker det igen..