Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jabx
Hej.
Har et 37PX80 og bluerayafspiller.
Da fjernsynet jo ikke har mpeg4 dvb-c tuner kan jeg ikke se det digitale signal som stofa lige har frigivet.
Derfor søger jeg en måde at se dette, samtidig med gerne at kunne optage fra tv samtidig med at jeg ser en anden kanal end den der optages på.
Hvilke muligheder har jeg?
Har kigget lidt på saml selv dele til et mediecenter, men kan ikke helt finde ud af om jeg er nødt til at have det tændt hele tiden for så at kunne se digitalt tv?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Er Stofas egen boks udelukket? Den kan hvad du efterspørger.
Af Jabx
yakken skrev:Er Stofas egen boks udelukket? Den kan hvad du efterspørger.
Kan den fåes uden kort og afgift og alt det?
Kan ikke helt gennemskue deres hjemmeside...

Og hvordan er den i forhold til den anden jeg nævner?

Jeg tænker især på pris, hvor jeg med zaptor ville være nødt ti lat betale hver måned så vidt jeg kan se?
Af Jabx
Nogle der er bekendte med Humax boksen og om den er et godt køb til mit behov?
Af Jabx
Ang. Humax-boksen:
Kiggede lige manualen igennem og kunne se der var et afsnit om undertekster...
Men når man ser danske tvkanaler der er tekstede kommer de vel bare med i billedet?
Den har nemlig ikke dansk software så vidt jeg kan se... den er engelsk og hollandsk efter hvad jeg kan finde af reviews.

HVad er jeres erfaring omkring dette.. er det en ulempe? Altså ingen dk software?
Af Jabx
Efter at have læst nogle google oversatte hollandske reviews af Humax boksen falder mit valg på den.

Vil bare være sikker i min sag.

Når den er "lavet" til det hollandske marked er der så en fare for at den ikke virker til det danske kabeltv?