Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Lable
Fleggaard har pt. et Samsung LE 40B530 til 4.444,00 kr., ( http://www.fleggaardshop.dk/pi/Samsung_ ... 7_107.aspx )og da jeg mangler en fladskærm, bor tæt ved grænsen, og ikke er villig til at betale alt for meget, virker det umiddelbart som et godt køb.

Er denne fladskærm et ok køb, når den primært skal bruges til min PS3, og lidt fjernsynskiggeri (bl.a. fodbold)?

Dette er en tysk model, og jeg har læst at den muligvis ikke virker 100% i Danmark. Passer det? Og i så fald, hvorfor?

Jeg har også læst lidt kritik mht. reklamation, men jeg har talt med Fleggaard og de siger at man har 24 måneders reklamationsret (som på alle andre varer), og sker der noget i denne periode, skal man ikke kontakte Samsung Nordic, men derimod aflevere fladskærmen hos Fleggaard, som så sender den ind til reparation. Det lyder da til at have med at gøre.

Er der mon en venlig sjæl, der kan hjælpe mig lidt på vej? :)
Af Lable
Overstående fladskærm er droppet, og jeg har besluttet mig for at købe et Panasonic TX-P 42X10Y fra Fleggaard til 4.500 kr. ( http://www.fleggaardshop.dk/pi/Panasoni ... 2_621.aspx )

Dette har fået gode anmeldelser/anbefalinger rundt omkring på nettet, så jeg tror ikke at jeg går helt galt i byen her? :)
Lable skrev:Dette er en tysk model, og jeg har læst at den muligvis ikke virker 100% i Danmark. Passer det? Og i så fald, hvorfor?
Har netop fået svar på mail fra Fleggaards kundeservice angående deres ikke-nordiske modeller. I følge dem skulle i hvert fald Samsungs LED (det var dem jeg spurgte til) kunne bruges til at se både DR's MPEG-4 kanaler og Boxer! Overveker selv kraftigt at købe i Tyskland. På Samsungs LED kand er spares op til 2500kr, men vist ikke lige hos Fleggaard.
Af mknudsen
Jeg har et Panasonic TX-P42X10Y i mit soveværelse monteret på et Vogel EFW6325 vægophæng, og det leverer som sådan et utrolig fint billede til prisen, og specielt tilstanden "Dynamisk" giver nogle gode klare sportsbilleder, som jeg primært bruger mit TV til :)

Det har det dog med at tabe signalet, således at jeg må lave en fuldstændig kanalsøgning af og til, før jeg kan se alle mine digitale kanaler - nogle der kender løsningen på det symptom?

Først troede jeg at det kune lige var i perioden hvor de digitale kanaler skulle implementeres i YouSee's kanalpakke at de rokerede rundt på kanalerne og nogle skiftede plads, men selv her i dag da jeg kom hjem fra skole måtte jeg igen igen, lave endnu en total søgning. :(

Håber det er okay jeg lige bruger din tråd?