Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MSC
Hej

Jeg har en 32" Philips LCD,er fra 2005. Jeg har fornøjelsen af nogle grå/sorte skygger, der altid er samme sted på skærmen. De er blevet tydeligere her på det sidste. De ses mest når billedet er lyst, men også ved mellemgrå baggrundsbilleder, kan fænomenet spottes. Derudover er der streger ned langs siden, fra kanterne ved 4:3 format, når jeg ser et full screen billede, det er sgu da for plat! Men hvad, et prøvebillede kunne også "brænde" fast på et billedrørstv, når det stod for længe i butikken :-)

Skal tv,et skoddes? Det var en discountskærm til 8000,- og det var billigt for 4 år siden :-) og jeg regner ikke med det kan betale sig at begynde at udskifte noget eller hyr?

Mange tak
Martin
Hey

Jeg havde også et Philips på omkring 4 år, det fik også nogle underlige grå/sorte skygger,,,

Jeg havde en forsikring på Tv'et, men Merlin som senere blev til Expert, kunne ikke magte at reparare eller ombytte inden for "rimelig tid" (de løb rundt om dem selv i næsten 14md) før jeg blev nød til at køre en klagesag imod dem!

Mit Tv havde flere fejl, som de ikke kunne lave, men den fejl med grå/sort skygge kostede min forsikring 3.500kr. (de skiftede hele frontpanelet)

Jeg tror ikke at du vil kunne få det lavet billigere,,,,Så smid det hellere ud, når du er blevet alt for træt af at se på det det :s
Af MSC
Hej

Mange tak for din respons - jeg tænkte nok at det ikke vil kunne svare sig at rep.

Mvh Martin