Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Xkimo
Jeg er noget træt af den eneste monitor jeg har i min lejlighed er en 19" Packard bell fladskærm fra stenalderen.
Jeg ønsker derfor at købe mig en 50" fladskærm 1920x1080, som skal fungere som pc skærm. Dvs. størstedelen af tiden er jeg i windows 95%. Og til tider bliver der smidt en film eller to på, helst i blueray...

Så dette tv skal kunne holde til det stress, jeg nu vil udsætte den for. I og med der vil være en solid chance for burn in når alt kommer til at stå stille i så lang tid.

Kan jeg få den vidunderskærm som kan holde til at stå stille i windows i flere timer af gangen?.

Har læst en del om de plasma skærme som bliver anbefalet, Men de bliver brugt mest til alm tv, og konsoller til tider. Mit forbrug er jo meget anderledes...

Jeg har 10.000 til rådighed. Der kan godt smides lidt ekstra i posen hvis det er et must. Men så helst at holde udgifterne bedst muligt nede. Beslutningen er svær på dette område, så håber på et lille skub i den rigtige retning..

Det tv som jeg brænder mest for.
http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1244460230
Men er jeg helt galt på den?

Igen, skulle det helst være et 50" netop pga jeg kommer til at sidde +3.5 meter fra herligheden.

Håber at få lidt feedback da jeg ik kan finde det store i fora om mit "lille" problem...