Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af cannavaro
dimzen skrev:http://www.consumer.philips.com/c/tv/90 ... 12/prd/dk/

Den har DVB-C tuner, så ja den kan bruges samme med YouSee :)
Jo Jo, men hvis der er tale om en parallelimporteret model, hvilket typisk gør sig gældende ved køb af Tv i Fleggard, er det ikke sikkert, at tunerne fungerer optimalt.
Af Shark
Jo Jo, men hvis der er tale om en parallelimporteret model, hvilket typisk gør sig gældende ved køb af Tv i Fleggard, er det ikke sikkert, at tunerne fungerer optimalt.
Lige netop, på Samsung ved vi jo at XXE er ok, men kan ikke se at Philips har et lign. efterbetegnelse.

Men glæder mig til testen....
Af Egeberg
Jeg har spurgt om det samme hos Fleggaard
Og her er svaret fra dem

Ja det virker også til Boxer tv.

Med venlig hilsen, Mit freundlichen Grüssen, Best regards

Martin Nielsen
Internetchef

Fleggaard Detail

mail: [email protected]
tlf: +45 72303939
Fax: +45 72303963

www.fleggaard.dk

Fra: Egeberg
Sendt: 16. oktober 2009 18:26
Sendt til: [email protected]
Samtale: Philips_40PFL9704H til boxer?
Emne: Philips_40PFL9704H til boxer?

Hej!

Vil høre om denne vil virke med Boxertv?
Philips 40PFL9704H
Varenummer: 600026412

Link.:
http://www.fleggaardshop.dk/pi/Philips_ ... 1_106.aspx

Med venlig hilsen / Bedst regards
Egeberg
Af Shark
@Egeberg

Du lyder lækkert, mangler bare anmeldelsen :D
Af BrianH
Shark skrev:@Egeberg

Du lyder lækkert, mangler bare anmeldelsen :D

Ja, DET gør han (B
Af dimzen
Egeberg skrev:...Ja det virker også til Boxer tv...
Nu var det Yousee han spurgte til :)
Af Kickstart
@Egeberg
Du lyder lækkert, mangler bare anmeldelsen
Love is in the air ... (B :D
...Ja det virker også til Boxer tv...
...men det var yousee der blev spurgt til O_O
Af Shark
Ifølge Philips, skal der stå følgende:
Hej og tak for din email.

Der er forskel på de forskellige tunere.
Du skal være opmærksom på følgende:

Under Digital TV Country Compatibility på bagsiden af TVet skal der stå DNK ved følgende, før du kan bruge det som et H tv i Danmark:
DVB-T & MPEG2.
DVB-C

Hvis der står DNK ved disse, kan dit TV bruges i Danmark.

Vi håber dette kan hjælpe.

Skulle du have yderligere spørgsmål, referer da venligst til 50-413301739

Med venlig hilsen
Philips Customer Care Center
Pt. er der udsolgt ved Fleggaard, som har haft 40" til 12999,-
Men om den har det, er der måske nogen af dem der har købt allerede der kan fortælle.
Af Lars63
Jeg har købt 46 tommer modellen hos Easyshopping for 5 uger siden for 20k. Det er et fedt tv med et fantastisk billede og super lyd for en fladskærm. Jeg havde får et Panasonic px71 og philips pfl9704 er en fremgang på alle fronter på nær det analoge billede. Dette tv kræver et digitalt signal for at levere et godt billede. Hvis man ser et direkte indslag i nyhederne et billedet næsten på højde med flere af min blue-ray film.

Angående manual....Der følger ingen med på papir, den ligger elektronisk i opsætningsmenuen. Dette er helt klart en fejl, jeg måtte ud og ind i menuen hver gang jeg skulle indstille noget og dette tv har mange indstillinger!

Fjernbetjeningen er en fin metalsag hvor dog nogle af knapperne ligger lidt for tæt som f.eks teksttv ved siden af nettv, det er nemt at ramme forkert.
Af Kickstart
Skrevet: Tirs 27. okt 2009, 17:15 Emne:

--------------------------------------------------------------------------------

Jeg har købt 46 tommer modellen hos Easyshopping for 5 uger siden for 20k. Det er et fedt tv med et fantastisk billede og super lyd for en fladskærm. Jeg havde får et Panasonic px71 og philips pfl9704 er en fremgang på alle fronter på nær det analoge billede. Dette tv kræver et digitalt signal for at levere et godt billede. Hvis man ser et direkte indslag i nyhederne et billedet næsten på højde med flere af min blue-ray film.

Angående manual....Der følger ingen med på papir, den ligger elektronisk i opsætningsmenuen. Dette er helt klart en fejl, jeg måtte ud og ind i menuen hver gang jeg skulle indstille noget og dette tv har mange indstillinger!

Fjernbetjeningen er en fin metalsag hvor dog nogle af knapperne ligger lidt for tæt som f.eks teksttv ved siden af nettv, det er nemt at ramme forkert.
Jeg har bestilt mit 40 tommer, og glæder mig som et lille barn :D. Ang manualen, så kan den jo også downloades fra philips hjemmeside, hvilket jo gør det noget nemmere... O_O
Af Lars63
Ja du har ret, jeg har set manualen på hjemmesiden men det hjælper mig ikke da computeren og mit tv ikke er i samme rum.

Jeg har klaget min nød til Philips og de er så flinke at sende mig en. :D