Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Jeg er så heldig at bo på landet og er blevet enig med kæresten at vi skal invistere i et nyt tv, selv om jeg har sagt mange gange at det gode gamle billederør køre endnu.. :p

Jeg er varm på 2 modeller

Panasonic TX-P42G10 set til 7199.-

Philips 42PFL9603H 7299.-

Men, her på det sidst har jeg været mest varm på philips med ambilight og evt wifi???, for den model som hedder 9604 har det nemlig, men kan ikke finde ud af om 9603 osse har Wifi, så jeg håber nogen ved det

panasonic'en er vist en model fra iår, hvor den philips er fra sidste år, den figure ihverfald ikke på deres hjemmeside

Jeg er på herrens mark, håber nogen kan komme med nogle gode agumenter hvad der er bedst?

endvidere har jeg tænkt på at købe et viasat abb, er så småt ved at være træt af 2 kanaler
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Billedmæssigt vil G10 nok være at foretrække. Philips har en del finurligheder indbygget, som ofte ødelægger billedet mere end det gavner.

Husk at ingen af disse TV har en tuner indbygget, som kan bruges med Viasat. Du slipper ikke udenom en ekstern boks.
Af CasperBergmann
Ja, jeg er godt klar over der ingen tuner er indbygget, og det gør heller ikke rigtigt noget

er der nogen som har nogle erfaringere med den philips 9603?
Billedmæssigt vil G10 nok være at foretrække. Philips har en del finurligheder indbygget, som ofte ødelægger billedet mere end det gavner.
Meget enig, billedet er nu engang det vigtigste
Af Kickstart
Hej.

Jeg har "storebror" 9613H og kan sige at jeg er meget tilfreds med den ydelse det giver, både på billede og lydsiden. Som yakken siger, så skal der arbejdes med billedet, men det skal man jo med alle fladskærme i mere eller mindre grad. Du bliver ikke skuffet :).
Af CasperBergmann
Hej.

Jeg har "storebror" 9613H og kan sige at jeg er meget tilfreds med den ydelse det giver, både på billede og lydsiden. Som yakken siger, så skal der arbejdes med billedet, men det skal man jo med alle fladskærme i mere eller mindre grad. Du bliver ikke skuffet
du skulle vel ikke vide om 9603 har wifi eller ej?
Af Kickstart
Der ikke integreret WIFI i 960/9613H. Så skal du op i 4H.