Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Jeg har en Sony PS 3, et Panosonic G10, en strømskinne og en Logitech Harmony 700.

Når Jeg slukker for alle produkterne på en gang med Lagitech Harmony cutter strømskinnen strømmen til PS 3 før den er færding med sin enterne Power down og så kan den ikke tændes med hverken fjernbetjningen eller PS controlleren.

Den skal tændes manuelt på fronten.

Er der nogen som kender en løsning? Kan man forsinke komandoerne i Logitech Harmony? Eller få strømskinnen til at vente med at fjerne strømmen til aææe produkter er lukket ned eller......
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Kan du ikke bare slukke for alle de andre ting først, og så sætte et delay på slukningen af TV'et?

Jeg troede ikke det var muligt, at tænde for en PS3 med en universalbetjening uanset hvad man gjorde? Du skal da have en speciel IR->Bluetooth converter til lige netop dén kommando?
Af cecil
Hej

Jeg har også en IR->Bluetooth converter. Den virker forøvrigt perfekt.

Jeg kan desværre ikke editere i All Power off kanppen på min harmony. For ellers var det lige til at sætte et delay ind.

Søren
Af Bob
Kan nogen forklare forklarer mig, hvorfor mit Samsung PS50B855 tænder ukontrolleret i 3-5 sekunder, hvorefter det slukker igen.

Har det noget med min strømspareskinne at gøre?