07 okt 2009, 00:41
Hej davs i stuen,
Jeg overvejer at købe en PS3 + TV til lidt gaming og ellers film (fra PS3 + PC)..
Jeg skal altså bruge et TV som har lav input lag, evt. i en Game Mode, og TV'et skal kunne vise film rimeligt godt i "alle" opløsninger..
Så TV'et skal altså være rimeligt til både normale dvd'er, 720p og 1080p
Jeg vægter også god sort gengivelse, men kan man ikke få dette, sammen med de andre kræv, er sort nok langt nede på listen..
Jeg tænkte egentligt at et IPS panel var det bedste, men der er sort så i hvert fald ikke så godt..
Jeg har læst en del på nettet, men jo mere jeg læser, jo mere i tvivl kommer jeg..
Nogle af de bud jeg er kommet frem til, dog uden at ha' set dem alle Live:
Panasonic TX-L32V10 / TX-L32G10
LG 32LH7000
Sony KDL-32V5500
Jeg har lidt opgivet Samsung pga. input lag, og Sony's w5500 serie lider også af input lag, selvom det hjælper lidt at bruge Game Mode.. Ved ikke helt med Philips?
Ønskeliste:
32"
1080p
lav input lag
God til gaming
God til film af alle typer
Manuelt indstilling af Backlight
DLNA (hvis dette overhovedet er noget værd)
Pris under 8000,-
Er det tosset med et 1080p til en PS3, hvor de fleste spil vel er 720p ?
Er LCD det forkerte valg ? Plasma hører man jo en masse skidt om, i forhold til billeder der "brænder" fast osv.. (er dette stadig et problem)
Jeg skal ret sikkert kun bruge TV'et til lidt spil, og ellers en film engang i mellem.. skal nok slet ikke bruge TV'et til normale TV udsendelser..
PS. Er 100Hz altid en ulempe ved gaming(input lag) ?
På forhånd tak
- MuttleyDK
Jeg overvejer at købe en PS3 + TV til lidt gaming og ellers film (fra PS3 + PC)..
Jeg skal altså bruge et TV som har lav input lag, evt. i en Game Mode, og TV'et skal kunne vise film rimeligt godt i "alle" opløsninger..
Så TV'et skal altså være rimeligt til både normale dvd'er, 720p og 1080p
Jeg vægter også god sort gengivelse, men kan man ikke få dette, sammen med de andre kræv, er sort nok langt nede på listen..
Jeg tænkte egentligt at et IPS panel var det bedste, men der er sort så i hvert fald ikke så godt..
Jeg har læst en del på nettet, men jo mere jeg læser, jo mere i tvivl kommer jeg..
Nogle af de bud jeg er kommet frem til, dog uden at ha' set dem alle Live:
Panasonic TX-L32V10 / TX-L32G10
LG 32LH7000
Sony KDL-32V5500
Jeg har lidt opgivet Samsung pga. input lag, og Sony's w5500 serie lider også af input lag, selvom det hjælper lidt at bruge Game Mode.. Ved ikke helt med Philips?
Ønskeliste:
32"
1080p
lav input lag
God til gaming
God til film af alle typer
Manuelt indstilling af Backlight
DLNA (hvis dette overhovedet er noget værd)
Pris under 8000,-
Er det tosset med et 1080p til en PS3, hvor de fleste spil vel er 720p ?
Er LCD det forkerte valg ? Plasma hører man jo en masse skidt om, i forhold til billeder der "brænder" fast osv.. (er dette stadig et problem)
Jeg skal ret sikkert kun bruge TV'et til lidt spil, og ellers en film engang i mellem.. skal nok slet ikke bruge TV'et til normale TV udsendelser..
PS. Er 100Hz altid en ulempe ved gaming(input lag) ?
På forhånd tak
- MuttleyDK
Computer 1: NEC 20WGX² Pro
Computer 2: Philips 230WP7NS
Computer 2: Philips 230WP7NS