Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Hitchcock
Hej alle!

Jeg har for nylig fået mig et nyt fjernsyn, et LG 32LH2000. Jeg har YouSee kabel-tv, og burde jo derfor kunne se digitale kanaler, da tv'et har indbygget dvb-c tuner.

Når jeg foretager en automatisk søgning kommer der imidlertid ikke nogen digitale kanaler frem, men de analoge kommer alle igennem!

Jeg ringede til YouSee for at høre om de kunne hjælpe, men de siger at når der er hul igennem til det analoge, er der også til det digitale signal!

Jeg fik derfor besked på at indtaste et netværksnummer på tv'et, som så skulle kunne se kanalerne bagefter! Nummeret er 851, Aalborg, men jeg kan slet ikke finde ud af hvor jeg kan indtaste oplysningen!

Er der nogen der har et LG tv og ved hvor man kan taste netværksnummeret?

Håber der er nogen der kan hjælpe ;)

Mvh Jacob
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Husk at indstille land til enten Sverige eller Finland inden du søger efter kanaler. Ellers er DVB-C ikke aktiveret.
Af Hitchcock
Filip_kbh skrev:Husk at indstille land til enten Sverige eller Finland inden du søger efter kanaler. Ellers er DVB-C ikke aktiveret.
Det er jo genialt det der, tusind tak for hjælpen! Satte land til Sverige, og så kom de allesammen ;)

Det er godt gået man får svar på sit spøgsmål efter bare 6 min :D
Af Thoroe
Hej.. Jeg sidder med det samme problem, jeg har dog et andet fjernsyn, et philips 42PFL5604H... Problemet er, at jeg ikke ved hvor jeg indtaster netværksnummeret?

MVh Michael
Af steen_c
på 5604 kan du bruge instillings assistenten til at søge kanaler hjem, eller kanal installation. vælg danmark, kabel så popper den selv op med at du skal skrive koden.
Af Thoroe
"på 5604 kan du bruge instillings assistenten til at søge kanaler hjem, eller kanal installation. vælg danmark, kabel så popper den selv op med at du skal skrive koden."

Jeg får ikke mulighed for, at vælge land eller kabel ved hjælp af indstillings assistenten. Lige meget om det er ved søgning eller installation af nye kanaler?
Jeg ville bare lige vide hvad du ellers syntes om dit LG 32lh2000 Da jeg selv overvejer at købe et sådanne.. Hvis du bare lige vil skrive hvad du har af gode + dårlige ting..

På forhånd tak..