Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Klaus GO
Er der nogen som kan være behjælpelige med hvor man for tiden kan købe den billigste Panasonic BD60 (ny).

På forhånd tak!
Af Kratz
Jeg ville forsøge mig med en søgning hos Hifipriser.dk og/eller pricerunner.dk
Af LunD^
Nemlig.. jeg holder også øje med netop den model, den står omkring 1800,-
Af LunD^
4495,- det er fan**** billigt!! Det må da næsten været en fejl. Jeg har næsten lige givet 5700,- hos Cinemagic, som var den billigste forhandler.
Af TvHomer
Elgiganten er virkelig også til at snakke med for tiden.

Min lillebror fik tilbudt et G10, BD-60, 3 års tillægsforsikring og hdmikabel til 10.100.
Af Klaus GO
Jeg har søgt på nettet efter dette uden at blive meget klogere!
Er der nogen som har ideer til hvordan jeg gør min Pana BD60 kode/regionsfri på DVD delen?

For at gøre den kodefri på BR delen er det noget med et chipmod, som jeg ikke har lyst til at rode mig ud i!
Af ckn
Klaus GO skrev:Jeg har søgt på nettet efter dette uden at blive meget klogere!
Er der nogen som har ideer til hvordan jeg gør min Pana BD60 kode/regionsfri på DVD delen?

For at gøre den kodefri på BR delen er det noget med et chipmod, som jeg ikke har lyst til at rode mig ud i!
Hvad med at prøve at ringe rundt til forhandlere i området? Nok ikke lige Fona og ligende, men lidt mere specialforhandlere som forhandler Panasonic... Panasonic Center osv...

Jeg har da købt min Sony HDD-optager på nettet, og efterfølgende fået den gjort kodefri hos et Sony Center... Kostede 250 kr, og de var sku ligeglade...
Af Klaus GO
Hvad med at prøve at ringe rundt til forhandlere i området? Nok ikke lige Fona og ligende, men lidt mere specialforhandlere som forhandler Panasonic... Panasonic Center osv...

Jeg har da købt min Sony HDD-optager på nettet, og efterfølgende fået den gjort kodefri hos et Sony Center... Kostede 250 kr, og de var sku ligeglade...
Tak for tippet. Det virkede :)