Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bob
Hej forum brugere.

Har erhvervet mig et B850 Samsung plasma som jeg er utroligt glad for. DLNA og Internet@Tv virker fint, dog har jeg et problem med widget'en fra youtube.

Jeg kan ikke få min youtube konto aktiv på mit tv så jeg kan se mine favorit videoer osv. fra min youtube profil.

Hvor opretter/indtaster jeg mine youtube kontooplysninger på mit tv?

Mvh Bob.
Af Bob
Ingen der kan svare på det?
Kan man ringe til samsung support og spørge om den slags?
Af Kathze
Jeg havde samme problem. Efter at have googlet lidt rundt, lod det til at have noget med landeindstillingene at gøre - I internet delen, ikke selve TV'et. I Widget menu'en kan man administrere sine indstillinger og også skifte land. Man kan også gøre det ved at gendanne fabriksindstillingerne, men så mister man eventuelle andre personificeringer man har foretaget. Jeg skiftede fra Danmark til USA og Vupti, kunne jeg se det hele:) Idiotisk, men virksomt...
Af Bob
Kunne du også logge ind og se dine personlige favoriter?

Jeg prøvede lige hurtigt, men kunne ikke umiddelbart finde det.
Af Krabmania
Hey,

Det virker. Juhuu... :D
Godt gjort at man skal få hjælp her for at få det til at virke!
Jeg ringede til Samsung support i dag. Hun sagde bare jeg skulle vælge et andet land end Danmark. F.eks. Canada. Hvad hun ikke fortalte var, at man skulle skifte land i Widgets system indstillingerne, og IKKE i selve TV menuen. Det prøvede jeg selvfølgelig, og der kan man kun vælge Danmark, Sverige, Norge og Finland. Hmm.. Ville være rart at en support kunne specificere det lidt bedre!! :s

Tak for hjælpen...
Af peterthinggaard
Jeg har også ændret land til USA og nu kan jeg også se top videoer osv.

Men har i også fået det til at virke så at i kan styre jeres egen youtube profil??? Det kan jeg ikke få til at virke.
Af Bob
Nej jeg har ikke. Men jeg tvivler efterhånden også på at man kan. Jeg har ihvertfald ledet en del efter det.