Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af anarki
Hej!

Jeg skal købe en fladskærm som skal ligge inden for 32"-42". Prisen må max være 4000,- Kvaliteten skal være i top i forhold til prisen! Jeg ved godt man ikke får toppen får 4000 kroner! Det jeg mener er bare at kvaliteten er vigtigere end designet.. Desuden har man jo forskellige meninger:)

Uhh jeg håber der er nogen der kan hjælpe! Ved godt der er mange af sådan nogle indlæg, så de personer der er trætte af sådan nogle indlæg her behøver slet ikke at svare:)

Mvh. AnarKi
Af hdmi
anarki skrev:Hej!

Jeg skal købe en fladskærm som skal ligge inden for 32"-42". Prisen må max være 4000,- Kvaliteten skal være i top i forhold til prisen! Jeg ved godt man ikke får toppen får 4000 kroner! Det jeg mener er bare at kvaliteten er vigtigere end designet.. Desuden har man jo forskellige meninger:)

Uhh jeg håber der er nogen der kan hjælpe! Ved godt der er mange af sådan nogle indlæg, så de personer der er trætte af sådan nogle indlæg her behøver slet ikke at svare:)

Mvh. AnarKi
Gå efter en ZEPTO...god kvalitet til en fornuftig pris.
Af Nick_S
Bedste bud i prisklassen må bestemt være Panasonic 42X10Y (som du også vil se anbefalet i samtlige tråde der ligner denne...) Dog er prisen måske lige i overkanten, mener den ligger på 5k. Alternativet er lillebroderen 42C10Y, der bruger samme panel og deler mange af X10's billedmæssige features.