Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Crusader
Hej,

Så er det blevet tid til at skifte min gamle 17" fladskærm ud med en nyere og større skærm.

Jeg har fulgt lidt med i andre tråde men har alligevel lige et par spørgsmål.

Mange anbefaler Samsung SyncMaster T220 (22"), men hvis man ikke har så meget plads på bordet og sidder rimeligt tæt på skærmen, kan en mindre skærm så ikke være god nok?

Jeg tænker på en 20" eller en 21" skærm som dog stadig skal være en fladskærm (widescreen), men der er måske ikke den store forskel? Hvad med Samsung SyncMaster T200 (20")?

Jeg spiller og surfer en del. Jeg spiller feks. Call Of Duty: Modern Warfare, Mass Effect, Dead Space og Crysis, som alle vistnok understøtter Widescreen formatet (16:9 - 1280x720).

Hvad vil I anbefale i mit tilfælde?
Crusader skrev:Jeg har fulgt lidt med i andre tråde men har alligevel lige et par spørgsmål.

Mange anbefaler Samsung SyncMaster T220 (22"), men hvis man ikke har så meget plads på bordet og sidder rimeligt tæt på skærmen, kan en mindre skærm så ikke være god nok?

Jeg tænker på en 20" eller en 21" skærm som dog stadig skal være en fladskærm (widescreen), men der er måske ikke den store forskel? Hvad med Samsung SyncMaster T200 (20")?

Jeg spiller og surfer en del. Jeg spiller feks. Call Of Duty: Modern Warfare, Mass Effect, Dead Space og Crysis, som alle vistnok understøtter Widescreen formatet (16:9 - 1280x720).

Hvad vil I anbefale i mit tilfælde?
Jo, en mindre kan godt gøre det, og T200 er som udgangspunkt identisk med T220 - blot mindre. Sagen i dag er dog, at 22" skærme generelt er billigst fordi der er klart størst opsætning i disse.

Jeg vil fristes til at sige; kig på forsiden. Læs anmeldelsen af Samsung 2233rz. Det er i min mening den ideelle skærme for dig.